• חדש
מיטת כלבים אורטופדית של YSML לכלבים בינוניים, ספת קצף מלבן עם כיסוי רחיץ נשלף, ריפוד רך נשימה, שפע

מיטת כלבים אורטופדית של YSML לכלבים בינוניים, ספת קצף מלבן עם כיסוי רחיץ נשלף, ריפוד רך נשימה, שפע

Rating 
ILS 78.70

כמות
במלאי

【חומרים איכותיים】 : מיטת כלבים עשויה מכותנה וקורדרוי שהיא אולטרה רכה, חמה ונוחה לכלבים גדולים או לגורים מרובים וחיות מחמד יאנג 【נוחות וביטחון】 : שפתם המוגבהת של מיטת הכלבים יוצרת תחושת ביטחון ומספקת תמיכה בראש וצוואר, ואילו כותנה PP-רכה-סופר-רכה מציעה הקלה על כאבי מפרקים ושרירים. 【תמיכה אורתופדית】 : תמיכה אורתופדית מעולה ברמה רפואית לכלבים מבוגרים המספקים נוחות טיפולית לכאבי דלקת פרקים, קשיחות שרירים, דיספלזיה של הירך, דלקת פרקים ומפרקים כואבים, מתאר בצורה מושלמת לכלבכם לנוחות מרבית ושינה של לילה צליל. 【מיטת כלבים שאינם החלקה】 : התחתית שאינם החלקה שומרת על מיטת הכלב במקום על רצפות אריחים ועץ קשה בבית. מיטת הכלבים האורתופדית שלנו עמידה ויכולה תמיד לשמור על צורת ספה מלבנית. ניתן להשתמש במיטת גורים באדמה, ארגז, ספה ומושב אחורי של המכונית. 【קל לניקוי】 : מיטת הכלבים שלנו יכולה לשטוף ולכפוף בקלות כאשר תאונות מתרחשות או לניקוי שגרתי. זה יכול לרחיצה לחלוטין במכונה, אך בדרך כלל אנו ממליצים על שטיפת ידיים. חשוב שהמיטה תייבש היטב את המייבש ישירות על אש נמוכה לאחר הכביסה ואל תייבש אוויר. ● תיאור : - כנראה מיטת הכלבים הנוחה ביותר בעולם . מה עדיף על שנת לילה נהדרת? לא הרבה היי! אנו מציעים לכלבכם בדיוק את זה. בתגובה לחום הגוף ולחץ תבניות המיטה הפרימיום שלנו לגופו של כלבך מחלקות באופן שווה את משקל גופם, חוזרות לצורתו המקורית ברגע שהכלב שלך יוצא.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
Cotton and corduroy
- Internal Filling:
PP cotton
- Size:
60x45x15cm/23.6x17.7x5.9in, 100x80x17cm/39.4x31.5x6.7in, 120x90x18cm/47.2x35.4x7.1in
- Washing:
Hand wash/machine wash
● Characteristics:
- Comfort and security jacket, strong and durable, not easy to damage.:
- The soft padded cushioning gives extra comfort while sinking your pets into their safe space.:
- Easy To Carry, whenever you go for a vacation or road trip, it's easy to wrap like a taco and just go!:
- No worry for cleaning. Toss the whole dog bed completely into the washing machine with gentle cycle.:
● Package Include:
- 1 × Dog beds:
● Tips:
- Feel free to contact us if you have any issues with your order. :
- Since the size above is measured by hand, the size of the actual item you received could be slightly different from the size above.:
- Please be reminded that due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. :

ההצעות הטובות ביותר