• חדש
ZUQIEE PINCER

ZUQIEE PINCER

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

*הכלי עשוי מחומר קשיות גבוהה וחומר דיוק, שהוא קל ונוח לנשיאה, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים; *הידית עשויה מחומר גומי רך מיוחד, שאינו החלקה, נוח לשימוש וחזק ביד *עוצב עם עקרון המינוף, הצלת מאמץ והפכת את העיתונות לחיצות עד הסוף; *המתכת מושחרת, אטומה למים אטומה לחלודה ועמידה. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו תספק לך את הסחורה בהקדם האפשרי, מהירות הלוגיסטיקה מהירה יותר מאתר. אל תשלח את עצמך. אנו יודעים שאתה מבלה כל שעה שאלוהים שולח עבודה על פרויקטים. מסיבה זו, לא רק שהכלים שלנו נראים ממש טובים, אלא שהם ממש קלים לטפל בהם. המשמעות היא שלא תפסיק עד שתסיים את העבודה. חזק כמו שאתה לא יכול פשוט לשלוט במשימה שלך בכלי ישן. אתה צריך שתוכל לשים ידיים. כלים ידניים יושבים בצורה מושלמת בידך ומעוצבים בצורה מושלמת לשימושם המיועד. מפרט : דחיסת F-Type : פונקציית מוצר : אביזרים ניתנים לניתוח : F, BNC, RCA עם טווח פונקציות חליטה : כבל קואקסיאלי RG59/6/RG11 APPLAPLAPLE : טלוויזיה בכבלים חשפנית חוט שדה אודיו וידאו תכליתית : רב-פונקציונלי, עם פונקציות הפשטה וגיזום; הוראות : להפשיט מגוון חוטים, לפי עובי חוט הבידוד, מונח בחריץ "U" של המושב הקדמי של הכלי ואז פנה הכלי 1-3 פעמים לפי המצביע, אתה יכול לקלף בקלות את עורו החיצוני; הלהב חד, לפי עובי הכבל, התאם את בורג ראש החותך כדי לשלוט בעומק החיתוך של הלהב כדי להימנע מפציעה בטעות הכבל;*עם מצפן מסתובב להתאמה קלה של מרחק החיתוך;*קפיץ מובנה לפשיטה קלה וקלה; X F דחיסה כלי 1 x חותך כבלים צהוב מציעים מגוון כלים שהם אידיאליים לשימוש יומיומי על ידי חובבי DIY וצוות מקצועי.

מאפיינים מוצהרים

F-Type Compression:
Product function:
Crimping
Applicable fittings:
F, BNC, RCA with extrusion function
Use range:
Coaxial cable RG59/6/RG11
Applicable industry:
Cable TV audio and video field
Multifunctional wire stripper:
Multi-functional, with stripping and trimming functions;:
Instructions:
Strip a variety of wires, according to the thickness of the insulator wire, placed in the U slot of the tool front seat, and then turn the tool 1-3 times according to the pointer, you can easily peel off its outer skin;:
The blade is sharp, according to the thickness of the cable, adjust the cutter head screw to control the cutting depth of the blade to avoid accidentally injuring the cable;:
*With a rotating compass for easy adjustment of the cutting distance;:
*Built-in spring for easy and easy stripping;:
*The handle is equipped with a ring for easy carrying;:
*Stripping line (UTP&STP) or flat wire and multi-transmission line 3.4mm-10.3mm.:
Stripping range:
coaxial cable RG-59, RG-6, RG-7, RG-11 flat wire and twisted pair 4P/6P/8P; UTP/STP
Package Included:
1 x F Compression Tool:
1 x Yellow Cable Cutter:
We offer a variety of tools that are ideal for everyday use by DIY enthusiasts and professional staff.:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best servi :

ההצעות הטובות ביותר