• חדש
UXZDX Cujux Multimeter Case עיבוי תיבת EVA כלי תיבה מארז רב תכליתי שקית אחסון לשקית אחסון ספינה

UXZDX Cujux Multimeter Case עיבוי תיבת EVA כלי תיבה מארז רב תכליתי שקית אחסון לשקית אחסון ספינה

Rating 
ILS 257.69

כמות
במלאי

גודל קטן אך קפטי גדול עשוי מחומר EVA עם רוכסן כדי להקל על הגישה. מקרה מצוין למולטימטר שלך. זה מאוד נוח לשאת או לאחסון זמן רב. מתאים למולטימטר, מדים מהדקים וכן הלאה. גודל קטן אך קפטי גדול. עשוי מחומר EVA עם רוכסן כדי להקל על הגישה. מקרה מצוין למולטימטר שלך. זה מאוד נוח לשאת או לאחסון זמן רב. מתאים למולטימטר, מדים מהדקים וכן הלאה. מאפיינים : גודל קטן אך קפטי גדול. מעשה חומר EVA עם רוכסן כדי להקל על גישה. מארז מתאים למולטימטר שלך. זה נוח מאוד לשאת או לאחסון זמן רב. אוזניות Bluetooth ניידות, MP3, MP4, אוזניות וחבילת הגנה על ציוד דיגיטלי אחר. מפרט : חומר : EVA & אנטי-סטטיביים לבדים : 185x105x63 מ"מ/7.48 אינץ ' : שחור : 1 PCNOTE : 1. פלט אפשר 0-1 CM שגיאה כתוצאה מדידה ידנית. pls וודא שלא אכפת לך לפני שתציע לך. תודה! החבילה כוללת : 1 X EVA כלי CASEPLEASE הבין שבגלל הבדלים בתאורה או במסכי מחשב, אינני יכול להבטיח שהתמונות והצבעים בפועל זהים זהים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
EVA & antistatic cloth
Dimensions:
185x105x63mm/7.28x4.13x2.48inch
Color:
Black
Quantity:
1 Pc
Note:
1.Please allow 0-1cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.
2.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you!:
Package includes:
1 x EVA Tool Case:
Please understand that due to differences in lighting or computer monitors, I cannot guarantee that the photos and actual colors are 100% the same. :

ההצעות הטובות ביותר