• חדש
גידול ציפורניים, מסמר רציף של 100 יחידות קיבולת מסמר פנאומטי סגסוגת אלומיניום גוף חזק עבור 10-30

גידול ציפורניים, מסמר רציף של 100 יחידות קיבולת מסמר פנאומטי סגסוגת אלומיניום גוף חזק עבור 10-30

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

תועלת רחבה : טווח לחץ עבודה של 08 MPA מאפשר יישום נרחב גם בקישוט הבית ובעבודות עץ. פשוט שימוש : אחיזה נוחה תשחרר למעשה את הלחץ על המפעיל, וזה לא קל לעייפות לאחר שימוש ארוך. קיבולת גדולה : מגיעה עם קיבולת גדולה שיכולה להכיל ציפורניים של 100 יחידות, מתאימה בצורה מושלמת עבור ציפורניים בטווח של 10 עד 30 ס"מ. עבודה בטוחה : מצויד במתג מגע בטיחות, מסמר האוויר מאפשר עבודה מהירה ורציפה מבלי להיתקע. גוף חזק : סגסוגת אלומיניום גוף יצוק עם חוזק גבוה הוא יציב ועמיד, ומבטיח מסמר עוצמתי ונוח. גוף חזק : סגסוגת אלומיניום גוף יצוק עם חוזק גבוה הוא יציב ועמיד, ומבטיח מסמר עוצמתי ונוח . עבודה בטוחה : מצויד במתג מגע בטיחות, מסמר האוויר מאפשר עבודה מהירה ורציפה מבלי להיתקע. פשוט שימוש : אחיזה נוחה תשחרר למעשה את הלחץ על המפעיל, וזה לא קל לעייפות לאחר שימוש ארוך . קיבולת גדולה : מגיעה עם קיבולת גדולה שיכולה להכיל ציפורניים של 100 יחידות, מתאימה בצורה מושלמת עבור ציפורניים בטווח של 10 עד 30 ס"מ .8 MPA טווח לחץ עבודה מאפשר יישום נרחב בקישוט הבית ובעבודת עץ. מפרט : סוג פריט : חומר חומר אילני אילום : אלומיניום משטח אלומיניום טיפול : ריסוס צבעי צבע : F30 מגזין קיבולת : 100 PCSAPPL לחץ אוויר : 0.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Air Nail Gun
Material:
Aluminium Alloy
Surface Treatment:
Spray Paint
Model:
F30
Magazine Capacity:
100pcs
Applicable Air Pressure:
0.4-0.8MPa
Applicable Air Pipe:
Approx. 8mm / 0.31in
Applicable Nail Length:
Approx. 10 ~ 30mm / 0.39 ~ 1.18in
Scope of Application:
For decoration, carpentry. 
Package List:
1 x Air Nail Gun:
2 x Hex Wrench:
Note:
1. Please read the user manual before use; :
2. Only compressed air can be used, and the working pressure must never exceed 0.8MPa; :
3. It is strictly forbidden to use oxygen and other flammable and explosive gases, and it is strictly forbidden to use high pressure air compressor as power source; :
4. Before use, be sure to confirm that the pressure gauge of the air compressor is correct and reliable to avoid damage caused by overpressure use. :

ההצעות הטובות ביותר