• חדש
מראה איפור מראה איפור מראה איפור מראה איפור מראה סגלגלה 2 ב 1 מנורת שולחן שולחן עבודה ניתן לעמעום

מראה איפור מראה איפור מראה איפור מראה איפור מראה סגלגלה 2 ב 1 מנורת שולחן שולחן עבודה ניתן לעמעום

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

קלאסי & אור משוקלל תוכנן-נהדר כמו שולחן איפור מראה וגם מתאים לשימוש כף יד * מראה איפור צורה חמודה, מראה סגלגלה, מתאימה למגוון סוגי פנים, קלה לתפעול, מתג מגע חכם תמיד יכול לתת מתנה לאישה או לחבר. * שלוש-רמת בהירות הוא באופן חופשי מתכוונן כדי לענות על איפור הצרכים של חלקים שונים בזמנים שונים. * איפור מראה + מנורת שולחן - זה 2 ב 1 מראה בשילוב עם מראה ומנורת שולחן, רק לגעת שולחן מנורת מתג יכול לספק הבהוב - משלוח וצל - משלוח אור לקריאה, עבודה וללמוד, עדין על עיניים, פחות עייפות. * זה הוא נטענת איפור אור עם מובנה סוללה שיכול להיות מחובר או מאוחסן לשימוש קל. מתנה מושלמת-חג, יום הולדת, חג המולד, מדהים מתנות להורים שלך, אחות, חברים או לשימוש אישי. אנו מספקים 100% שביעות רצון להבטיח.תיאור מוצר : תכונות : צורה חמודהעם מדף2 ב 1 הוא גם מראה איפור מנורת שולחןמארז גדול אחסון, להיפרד מבולשי0*-90 * התאמת מראה, תמיד יש זווית בשבילךמגע חכם,שלוש - מהירות התאמת בהירות כדי לענות על צרכים שוניםחייב איפור מנורותסיליקון נגד החלקה כרית בתחתיתניתן לבחור שני צבעים מפרט : שם מוצר : איפור מראה פנסחומר מוצר : שרירי בטן+ מחשבסוללה קיבולת : 2000 מהגודל מוצר : 22 * 32.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Makeup mirror lampProduct material
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Satisfaction Guarantee: Please feel free to contact us if there any issue when you receiving or using the magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :

ההצעות הטובות ביותר