• חדש
קואיוס נושאות חולץ 3-לסת/2-לסת רכב פנימי נושאות חולץ כלי גבוהה-קשיות פחמן פלדה הילוך חולץ עבור מכוניות

קואיוס נושאות חולץ 3-לסת/2-לסת רכב פנימי נושאות חולץ כלי גבוהה-קשיות פחמן פלדה הילוך חולץ עבור מכוניות

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

מבני עיצוב, כוח משיכה חזק יכול להיות שנוצר על ידי בקלילות מפנה את קטן ברגים את כל הוא עשוי כרום ונדיום, אשר יש קשיות גבוהה, קשיחות טובה ועמידות. הסר מסבי מדריך, מסבי משאבה, מברשות. להסיר כל שרוול מסבים עם קוטר פנימי של 15 ממ-22 ממ. 3 לסת הילוך חולץ להסיר מדריך נושאות, משאבת נושאות, מברשת. כל של שלוש 3-לסת הילוך ויכול להיות הפוך כדי למשוך חלקים מבפנים או מחוץ. מבני עיצוב, כוח משיכה חזק יכול להיות שנוצר על ידי בקלילות מפנה את קטן ברגים. את כל הוא עשוי כרום ונדיום, אשר יש קשיות גבוהה, קשיחות טובה ועמידות. הסר מסבי מדריך, מסבי משאבה, מברשות. להסיר כל שרוול מסבים עם קוטר פנימי של 15 ממ-22 ממ. 3 לסת הילוך חולץ להסיר מדריך נושאות, משאבת נושאות, מברשת. כל של שלוש 3-לסת הילוך ויכול להיות הפוך כדי למשוך חלקים מבפנים או מחוץ. קואיוסמפרט : חומר : פלדת פחמןצבע : שחורגודל : 200 על 135 ממ אורך חוט : 175 ממרוד אורך : 125 מרמר אורך : 86 ממחבילה כללה : 1*3-טופר פנימי נושאות משיכת כלירחב תאימות את חולץ סט הוא מתאים עבור רכב גלגלי תנופה, אופנוע גלגלים, אופניים גלגלים, משאבת מסבים, גנרטור מסבים, מכונת מסבים, וכו'.את נושאות מסיר משמש כדי להסיר כל שרוול סוג מסבים 0.

מאפיינים מוצהרים

Material:
carbon steel
Colour:
Black
Size:
200x135mm
Wire length:
175mm
Rod length:
125mm
Arm length:
86mm
Package Included:
1*3-Claw Inner Bearing Pulling Tool:
Wide Compatibility The puller set is suitable for car flywheels, motorcycle wheels, bicycle wheels, pump bearings, generator bearings, machine bearings, etc.:
The bearing remover is used to remove all sleeve type bearings from 0.6 to 1-1/2 diameter. Structural design, a strong pulling force can be generated by lightly turning the small wrench. :

ההצעות הטובות ביותר