• חדש
Baoblaze 9pcs 2 סט חוצץ מלטש של כרית ספוג קצף פולנית

Baoblaze 9pcs 2 סט חוצץ מלטש של כרית ספוג קצף פולנית

Rating 
ILS 59.40

כמות
במלאי

שטיפה היא נהדרת וזכוכית בעת שטיפה כמו כן, זה יכול להשתמש בבית, במשרד, בסירה או בכל מקום ומתרחש. ספיגה גדולה די קלה לשימושך. לשימוש חוזר ומרגיש עיצוב מאחור, נהדר עם. מתאים לרכב, זכוכית, כלי מתכת, כלי שולחן, מכשיר, שיש וכו '. שטיפה היא נהדרת וזכוכית בעת שטיפה. כמו כן, זה יכול להשתמש בבית, במשרד, בסירה או בכל מקום ומתרחש. ספיגה גדולה די קלה לשימושך. לשימוש חוזר ומרגיש עיצוב מאחור, נהדר עם. מתאים לרכב, זכוכית, כלי מתכת, כלי שולחן, מכשיר, שיש וכו '. תיאור : - שטיפה היא נהדרת וזכוכית בעת שטיפה. כמו כן, זה יכול להשתמש בבית, במשרד, בסירה או בכל מקום ומתרחש. - ספיגה גדולה די קלה לשימושך - שימוש חוזר ומרגיש עיצוב מאחור, נהדר עם. - מתאים לרכב, זכוכית, כלי מתכת, כלי שולחן, מכשיר, שיש וכו 'מפורט : - חומר : ספוגית - קוטר : כ- 50 מ"מ/1.97 אינץ' כולל : 9 חלקים ing : אנא אפשר שגיאה 13 מ"מ עקב מדידה ידנית, pls וודא שלא תעשה זאת תוחכם לפני שרכשתם את ההבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, pls מבינים, תודה.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
Sponage
- Diameter:
Approx.50mm/1.97inch
Package Includes:
9 Piece ing:
:
Please allow 13mm error due to manual measurement, pls make sure you do not mind before you purchase:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item, pls understand, thank you.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

ההצעות הטובות ביותר