• חדש
שלב הזזה לכוונון עדין, פלטפורמת תזוזה מתכווננת צירים 360 סיבוב עבור מיקום ציוד

שלב הזזה לכוונון עדין, פלטפורמת תזוזה מתכווננת צירים 360 סיבוב עבור מיקום ציוד

Rating 
ILS 18.00

כמות
במלאי

הגוף העיקרי הוא עשוי אלומיניום סגסוגת, שחור אנודייז, אשר הוא קל משקל, ללבוש עמיד וקורוזיה עמיד העומס האנכי יכול 196 נ (20 ק ג), המתאים מאוד לעיבוד מדויק של מכונות שונות בתחום האוטומציה. מיקרומטר מסתובב ידית כדי לדחוף את רולר מדריך עיצוב, יש גבוהה דיוק, גבוהה עומס התנגדות, תנועה יציבה. שלב ההזזה כולל 4 כיוונים נעים של זיזר, שניתן לכוונן אותם לתרגום, הרמה וסיבוב. ניתן לסובב את צירי ה-360, ויש להם הגנה על זווית ר, כל הקצוות מפורקים כדי להבטיח פעולה בטוחה. שלב ההזזה כולל 4 כיוונים נעים של זיזר, שניתן לכוונן אותם לתרגום, הרמה וסיבוב. מיקרומטר מסתובב ידית כדי לדחוף את רולר מדריך עיצוב, יש גבוהה דיוק, גבוהה עומס התנגדות, תנועה יציבה. ניתן לסובב את צירי ה-360, ויש להם הגנה על זווית ר, כל הקצוות מפורקים כדי להבטיח פעולה בטוחה. הגוף העיקרי הוא עשוי אלומיניום סגסוגת, שחור אנודייז, אשר הוא קל משקל, ללבוש עמיד וקורוזיה עמיד. העומס האנכי יכול 196 נ (20 ק ג), המתאים מאוד לעיבוד מדויק של מכונות שונות בתחום האוטומציה.כיצד להשתמש : מפרט : סוג פריט : הזזה שלבמודל : סמקסיזר-160 עגול שולחן קוטר : כ.3 כיוון תנועה : 4 כיוונים חומר גוף : סגסוגת אלומיניום (אנודייז שחור)מצב כונן : מיקרומטר מסובב את הכפתור כדי לדחוף את מדריך רולר (מיקרומטר + מדריך רולר)מסלול גלישה : סוג מעקה רולר : מיקרומטר רולר מספר חור הרכבה מספר : 16 קוטר חור הרכבה : בערך.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Sliding Stage
Model:
SEMXYZR-160
Round Table Diameter:
Approx. 160mm / 6.3in
Movement Direction:
XYZR 4 directions
Body Material:
Aluminum alloy (black anodized)
Drive Mode:
Micrometer rotates the knob to push the roller guide (micrometer + roller guide)
Glide Trajectory:
roller
Rail Type:
Micrometer roller
Thread Mounting Hole Number:
16
Thread Mounting Hole Diameter:
Approx. 4mm / 0.2in
Thread Mounting Hole Depth:
Approx. 8mm / 0.3in
Vertical Load Resistance:
196N (20Kgf)
XY Travel Stroke:
Approx. ±25mm / 1in
Z Axes Travel Stroke:
Approx. ±11mm / 0.4in
R Axes Travel Stroke:
360° rotation
R Axes Fine Adjustment:
±5°
Minimum Scale:
0.01mm
Straightness:
0.03mm
Application:
Optical equipment, measuring devices, semiconductor manufacturing equipment, testing machines, microscopes, photographic equipment, handling machines, processing machines, printing machines; dispensing machines and others
1. The mechanical sliding table is a general component that completes the feed movement. The complete mechanical sliding table i:

ההצעות הטובות ביותר