• חדש
עמדת מטרייה רכובה על קיר, עם דלי אחסון נשלף ללא אגרוף נטול אגרוף חוסך שטח חוסך שטח מטריית משרדים מתלה

עמדת מטרייה רכובה על קיר, עם דלי אחסון נשלף ללא אגרוף נטול אגרוף חוסך שטח חוסך שטח מטריית משרדים מתלה

Rating 
ILS 71.52

כמות
במלאי

● חומר מסגרת מטריה : מסגרת המטריה עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה, שהיא קשה ויציבה, עם קצוות מעוגלים וחלקים, עדינים; ● תכונות עיצוב : עמדת מטריות עם 3 חביות אחסון ניתנות לניתוק, עיצוב מוגבה בתחתית כדי לבודד הצטברות מים; ● התקנה רכובה על קיר : עיצוב רכוב על קיר מטרייה, עם מדבקות קסם, דבק עצמי, ללא התקנת אגרוף; ● ישים למקומות שונים - תופס מקום מועט ומתאים יפה לפינה של המטבח, המסדרון, הסלון והמשרד וכו ' ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא שביעות רצון הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!. ● חומר מסגרת מטריה : מסגרת המטריה עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה, שהיא קשה ויציבה, עם קצוות מעוגלים וחלקים, עדינים; ● תכונות עיצוב : עמדת מטריות עם 3 חביות אחסון ניתנות לניתוק, עיצוב מוגבה בתחתית כדי לבודד הצטברות מים; ● התקנה רכובה על קיר : עיצוב רכוב על קיר מטרייה, עם מדבקות קסם, דבק עצמי, ללא התקנת אגרוף; ● ישים למקומות שונים - תופס מקום מועט ומתאים יפה לפינה של המטבח, המסדרון, הסלון והמשרד וכו '. ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא שביעות רצון הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!. ✿ תיאור : מעמד המטריה הוא Make of ABS.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Umbrella stand
Color:
Pictured
Product Dimension:
31 * 10.5 * 20cm;12.2inch x 4inch x 7.9inch
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

ההצעות הטובות ביותר