• חדש
Huangxing - אישיות מאפרה קרמיקה חמוד רטרו משרד ביתי מתנה לקישוט קלטות 10.7x12.9 סמ

Huangxing - אישיות מאפרה קרמיקה חמוד רטרו משרד ביתי מתנה לקישוט קלטות 10.7x12.9 סמ

Rating 
ILS 117.31

כמות
במלאי

שם מוצר : מאפרה קרמי תכונות ויתרונות : ניתן לעשן את השיניים, וחצי הפתיחה יכולה למנוע את הרוח לנשוף פיח. זה יכול לשמש גם כדי לשים זבל קטן על השולחן. זיגוג השונית פשוט וטבעי. זה מיוצר על ידי טכנולוגיית ריסוס ידיים וירה בטמפרטורה גבוהה. זה לא רעיל ולא מזיק, חמוד ומעניין, עם מרקם נעים, שפתיים רחבות וזיגוג חלבית. שלום, המוצרים עשויים מחומרים איכותיים, תאהבו אותם מאוד!. שם מוצר : מאפרה קרמי. תכונות ויתרונות : ניתן לעשן את השיניים, וחצי הפתיחה יכולה למנוע את הרוח לנשוף פיח. זה יכול לשמש גם כדי לשים זבל קטן על השולחן. זיגוג השונית פשוט וטבעי. זה מיוצר על ידי טכנולוגיית ריסוס ידיים וירה בטמפרטורה גבוהה. זה לא רעיל ולא מזיק, חמוד ומעניין, עם מרקם נעים, שפתיים רחבות וזיגוג חלבית. שלום, המוצרים עשויים מחומרים איכותיים, תאהבו אותם מאוד!. ערבות איכות 锛? אם יש בעיה כלשהי, אנא אל תהסס ליידע אותנו, נשמח יותר לפתור כל בעיה עבורך. Alias : מאפרה קרמי / מאפשי מתכת / מאפרה רב-פונקציונלי / מאפרה / מאפרה / מאפרה / קישוט /שם : מאפרה קרמיקה : קרמיקה ספטיית : 10.9 ס"מ פתיחות ויתרונות : ניתן לעשן את השיניים, ניתן להשתמש בחצי הפתיחה כדי למנוע את הרוח לנשוף פיח, וניתן לשים את שולחן העבודה על זבל קטן.

מאפיינים מוצהרים

10.7X12.9cm:
Features and advantages:
The teeth can be smoked, the half opening can be used to prevent wind from blowing soot, and the desktop can be put on small garbage. The reef glaze is simple and natural.:
Using hand-spraying technology, high temperature firing, non-toxic and harmless, cute and interesting, pleasant texture, wide lips, frosted glazed:
Package includes:
1x ashtray
prompt:
We only sell ashtrays. (Excluding other decorations):
The best gift! Note:
Please allow the product to have tiny measurement errors and tiny picture chromatic aberrations, luck is with you forever!

ההצעות הטובות ביותר