• חדש
מעמד צג Shypt, עמדת מדפסת מתכת, עם מגירות וכיסי תא צדדי, יכולים להחזיק מחשבים, מחשבים ניידים, עטים

מעמד צג Shypt, עמדת מדפסת מתכת, עם מגירות וכיסי תא צדדי, יכולים להחזיק מחשבים, מחשבים ניידים, עטים

Rating 
ILS 323.41

כמות
במלאי

הרם את המסך שלך בגודל 54 אינץ ', מעלה את מסך המסך שלך לגובה העיניים, הקלה על זן הצוואר, הכתף והגב ושיפור יעילות העבודה. עמדת צג זה מגיעה עם מגירת משיכה ושני תאים צדדיים; אתה יכול להכניס למגירה מחברת, ניירות ומחשבונים תוך הכנת עטים. מעמד זה בנוי היטב עם בנייה מוצקה, עמדת זו יכולה בקלות לפקח, מחשבים ניידים, מדפסות של עד 44 קילוגרמים; הרגליים הלא-החלקה מגדילות את יציבותה. אין צורך להרכיב; המגירה קלה מאוד וחלקה לשלוף; אם אתה לא רוצה את המגירה, אתה יכול פשוט להסיר אותה, להוסיף יותר מקום לפריטים גדולים כמו מקלדת משחק גדולה. הצלחת והמגירה העליונה עשויים מפלדת רשת, טובים יותר לזרימת אוויר ושמירה על קרירת האלקטרוניקה. הרם את המסך שלך בגודל 5.4 אינץ ', מעלה את מסך המסך שלך לגובה העיניים, הקלה על זן הצוואר, הכתף והגב ושיפור יעילות העבודה. מעמד הצג זה מגיע עם מגירה נשלפת ושני תאים צדדיים; אתה יכול להכניס למגירה מחברת, ניירות ומחשבונים למגירה תוך הכנת עטים. מנוי לבנייה מוצקה, מעמד זה יכול בקלות לפקח, מחשבים ניידים, מדפסות עד 44 קילוגרמים; הרגליים שאינן החלקה מגדילות את יציבותה. אין צורך להרכיב; המגירה קלה מאוד וחלקה לשלוף; אם אתה לא רוצה את המגירה, אתה יכול פשוט להסיר אותה, להוסיף יותר מקום לפריטים גדולים כמו מקלדת משחק גדולה, צלחת ומגירה העליונה עשויה מפלדת רשת, טובה יותר לזרימת אוויר ושמירה על קרירת אלקטרוניקה.

מאפיינים מוצהרים

colour:
black
Material:
metal
size:
43x30x15cm
Package Included:
1* Computer stand:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm. :

ההצעות הטובות ביותר