• חדש
כלי מטבח FVRTFT מחזיק עם מדף תבלינים של וו ללא קידוח מתלה תיבול קיר דבק עצמי אלומיניום לשירותים

כלי מטבח FVRTFT מחזיק עם מדף תבלינים של וו ללא קידוח מתלה תיבול קיר דבק עצמי אלומיניום לשירותים

Rating 
ILS 3.33

כמות
במלאי

חומר-אלומיניום חלל פרמיום המתנגד לשריטות יומיומיות, קורוזיה וכתום התקנה קלה-דלתות ארון מתלה התבלין שלנו מכילות דבק וברגים ללא ציפורניים להתקנה גמישה. השתמשו בדבק ללא ציפורניים או השתמשו בברגים (חורים מקדחים) כרגיל. זה חוסך מקום, מסודר ונראה גם נהדר!. עם וו מתכת-חוזק גבוה, חופשי להזיז ולהתלים סירים או כלים, חוסך מקום רב למטבחים קטנים. נפרד משטחי משפט מבולגנים. מארגן אפקטיבי-מספק מספיק יכולת לאחסון מוצרי האמבט שלך. יחד עם זאת, ישנם מעקות נגד סתיו כדי למנוע נפילה של פריטים. ניתן להתקין רב תכליתי-להתקין על הקיר במטבח, בחדר האמבטיה, מעל הכיריים או על השיש. השתמש בו כדי להציג בקבוקי קרם קטנים, שמני CBD, שמנים אתרים, יסודות אמבטיה, קרם לחות, צנצנות מלאכה קטנות או כל מה שתרצה!. חומר-אלומיניום חלל פרמיום המתנגד לשריטות יומיומיות, קורוזיה וכתום. התקנה קלה-דלתות ארון מתלה התבלין שלנו מכילות דבק וברגים ללא ציפורניים להתקנה גמישה. השתמשו בדבק ללא ציפורניים או השתמשו בברגים (חורים מקדחים) כרגיל. זה חוסך מקום, מסודר ונראה גם נהדר!. עם וו מתכת-חוזק גבוה, חופשי להזיז ולהתלים סירים או כלים, חוסך מקום רב למטבחים קטנים. נפרד משטחי משפט מבולגנים. מארגן אפקטיבי-מספק מספיק יכולת לאחסון מוצרי האמבט שלך. יחד עם זאת, ישנם מעקות נגד סתיו כדי למנוע נפילה של פריטים. ניתן להתקין רב תכליתי-להתקין על הקיר במטבח, בחדר האמבטיה, מעל הכיריים או על השיש. השתמש בו כדי להציג בקבוקי קרם קטנים, שמני CBD, שמנים אתרים, יסודות אמבטיה, קרם לחות, צנצנות מלאכה קטנות או כל מה שתרצה!. חיסכון בחלל ומדף קומפקטי ורסטיילאה שעדיין מספק שטח אחסון בשפע. הוא מיועד לבתים מודרניים ולמלונות מודרניים לתלייה ולארגן בקבוקי התבלינים שלך, מחבתות, סירים, כלי בישול וכלי כלים אחרים לפי הסדר.

מאפיינים מוצהרים

Material--Space Aluminum:
Size--5.3x13.5x15/20/25/30/35/40/50/60cm:
Installation Type--Wall Mount:
2 installation methods--no punching (no nail glue), punching (screws):
Package Contents--1 spice rack:
Quality Design:
1. The spice rack is for hanging on the wall or in the closet, does not take up space in the kitchen and keeps your spice bottles organized.:
2. The raised railing design is adopted to raise the railing to prevent accidental falling of bottles and cans and ensure the safety of daily use.:
3. Hook design, strong load-bearing capacity.:
4. The upper and lower spacing of the seasoning rack can be adjusted to meet different needs. It is perfect for spices, spice bottles, cans, beverages, snacks and more:
5. The spice rack also doubles as a shower rack, an excellent home storage tool.:
Notice:
1. Included only. Storage jars, spices or other items in the photo are not included.:
2. Dimensions are determined manually, so there may be a difference of 1-3 cm.:
3. Do not place the spice rack on painted walls, wallpaper, limestone walls or other smooth or uneven surfaces. :

ההצעות הטובות ביותר