• חדש
ויסקי לגין אישיות יין לגין וכוסות סט ויסקי לגין, 850 מ ל זכוכית יהלומי ויסקי לגין בסיס עבור משקאות, ויסקי, ברנדי,

ויסקי לגין אישיות יין לגין וכוסות סט ויסקי לגין, 850 מ ל זכוכית יהלומי ויסקי לגין בסיס עבור משקאות, ויסקי, ברנדי,

Rating 
ILS 1.33

כמות
במלאי

[זכוכית] : מתלה הוויסקי עשוי מזכוכית שקופה במיוחד ומעודן לאחסון ושתיית אלכוהול בצורה בטוחה יותר זוהי בחירה מצוינת עבור קוקטיילים, ויסקי, ויסקי, בורבון או כל משקה מעורב. * בצורה מבריקה בעבודת יד* : בעבודת יד ופוצץ ביד על ידי בעלי מלאכה מיומנים, מעוצב בקפידה זכוכית לגין. לא לתת שלך משקאות להתאדות* : זכוכית פקק עם גומי חותם מבטיח כי את טעם של שלך הטוב ביותר אלכוהול לשתות נשמר ולא להתאדות. [קיבולת 850 מיליליטר] : קנקן הוויסקי הביתי יכול לאוורר באופן טבעי כל יין כדי לקבל טעם וארומה מלאים. המשקעים הופרדו למעשה לפני השלכה. משמש כדי לספק מים, מיץ, סודה, קרח תה ומשקאות אחרים. קיבולת 850 מיליליטר. המודרניות והמסורות נפגשו במכלים שלנו כדי לספק את הצרכים של כל חובב ויסקי. לייפות את הבית או המשרד שלך, ולהתענג על משקה עם כמה חברים וויסקי דקנטר , 850 מ ל כלי זכוכית יהלום ויסקי דקנטר בסיס עבור משקאות חריפים, ויסקי, יין בורבון, ברנדי, בורבוןמפרט : שם מוצר : יהלום אדום יין בקבוקחומר : גבוהה בורוסיליקט זכוכיתמשקל מוצר : 395 גרם משקל של מסגרת עץ : 267 ג 'קיבולת בקבוק : 850 מ ל גובה בקבוק : 22.5 ג' גובה כולל : 24.5 ג ' קוטר בקבוק : 13.5 תמיכת עץ רוחב : 12.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Diamond Red Wine Bottle
Material:
high borosilicate glass
Product weight:
395g
Weight of wooden frame:
267g
Bottle capacity:
850ml
Bottle height:
22.5cm
Overall height:
24.5cm
Bottle diameter:
13.5cm
Wooden support width:
12.3cm
The package includes:
1Whiskey Decanter:
1Wooden Base:
Note:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same.:
If you have any questions, please email or leave a message to us. We will provide you with the best advice and satisfactory after-sales service experience. :

ההצעות הטובות ביותר