• חדש
SMLJLQ 2 מתלה אחסון שכבה נירוסטה שטח שטח חיסכון בתבלינים גמישים מתלה מטבח מתכוונן מתלה מתכוונן

SMLJLQ 2 מתלה אחסון שכבה נירוסטה שטח שטח חיסכון בתבלינים גמישים מתלה מטבח מתכוונן מתלה מתכוונן

Rating 
ILS 3.33

כמות
במלאי

מתלה האחסון המתקפל כולל 2 שכבות ובעל קיבולת גדולה אתה יכול להשתמש בו כדי לאחסן ציוד למטבח. מעשי ומושלם לאחסון מטבח. מתלי האחסון עשויים נירוסטה לובשת קשה. יש לו בסיס יציב ולא החלקה שיכול להתמודד עם משקל רב. ניתן להתאים את זווית הנטייה של מתלה האחסון בהתאם לשימוש בפועל. מתלה האחסון המתקפל כולל 2 שכבות ובעל קיבולת גדולה. אתה יכול להשתמש בו כדי לאחסן ציוד למטבח. מעשי ומושלם לאחסון מטבח. מתלי האחסון עשויים נירוסטה לובשת קשה. יש לו בסיס יציב ולא החלקה שיכול להתמודד עם משקל רב. ניתן להתאים את זווית הנטייה של מתלה האחסון בהתאם לשימוש בפועל. מתלה האחסון המתקפל כולל 2 שכבות ובעל קיבולת גדולה. אתה יכול להשתמש בו כדי לאחסן ציוד למטבח. פרקטי ומושלם לאחסון מטבח. מתלי האחסון עשויים מפלדת אל חלד לובשת קשה. יש לו בסיס יציב ולא החלקה שיכול להתמודד עם משקל רב. ניתן להתאים את זווית הנטייה של מתלה האחסון בהתאם לשימוש בפועל. העיצוב המיוחד הזה יביא נוחות רבה לשימוש, ויחסוך מקום וישפר את המרחב ניצול. מארגן מטבח מתכוונן יכול לעזור לכם לארגן מכולות או בקבוקים ולהשאיר את המטבח שלכם מסודר. זהו עוזר טוב לאחסון מטבח. מתלי האחסון עשויים מפלדת אל חלד לובשת קשה. יש לו בסיס יציב ללא החלקה שיכול להתמודד עם משקל רב. קצוות המגן שלו חוזקו גם הם.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Storage Rack
Material:
wrought iron + stainless steel
Colour:
Black
Quantity:
1
Product size:
36*25.5*36cm/14.15*10.02*14.15inch(L*W*H)
Weight:
2800 g / 98.77 oz
notes:
After receipt, please confirm the product according to the instructions on the list. After you find a few pieces, please provide relevant pictures and contact us. We will deal with it promptly.:
Install the product according to the instructions.:
It is recommended that the installation should not be too tight for easy adjustment. After the structure is installed, the fixed interface is more stable.:
Only the main product is sold, no other products are sold.:
Please allow 1-3 cm space due to manual measurement.:
Colors may be slightly different from your expectations due to screen differences, please allow. :

ההצעות הטובות ביותר