• חדש
Wionc בסגנון סיני טהור בעבודת יד סגול קליי xi shi קומקום קומקום גולמי עפרות גולמיות.

Wionc בסגנון סיני טהור בעבודת יד סגול קליי xi shi קומקום קומקום גולמי עפרות גולמיות.

Rating 
ILS 2.00

כמות
במלאי

פני השטח של גוף הסיר מלא במרקמים, טלאים ואחיד, ומשתנה עם המרקם בצורת הערימה, ממש כמו תופעה טבעית זה נוצר אך ורק ביד, עם מעט שינויים, קסם אינסופי, שמנמנה וקווי יעילות חלקים. אתה צריך סיר חימר סגול כזה כדי להתאים את התה הטוב שלך. ביצירות יש קונוטציה עמוקה, אלגנטיות, אומנות וסגנון מושלם, שאהובים על ידי אספנים ואוהבי זישה. הקווים יפים וטבעיים, הפה והידיות מתואמים, וחבית הגוף תואמת ידיות דקות, וזה אלגנטי יותר. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. במתנה להורים, זקנים, מורים וכו ', הם מאוד לא מקובלים. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. פני השטח של גוף הסיר מלא במרקמים, טלאים ואחיד, ומשתנה עם המרקם בצורת הערימה, ממש כמו תופעה טבעית. זה נוצר אך ורק ביד, עם מעט שינויים, קסם אינסופי, שמנמנה וקווי יעילות חלקים. אתה צריך סיר חימר סגול כזה כדי להתאים את התה הטוב שלך. ביצירות יש קונוטציה עמוקה, אלגנטיות, אומנות וסגנון מושלם, שאהובים על ידי אספנים ואוהבי זישה. הקווים יפים וטבעיים, הפה והידיות מתואמים, וחבית הגוף תואמת ידיות דקות, וזה אלגנטי יותר. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. במתנה להורים, זקנים, מורים וכו ', הם מאוד לא מקובלים. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. מאפיינים : פני גוף הסיר מלאים במרקמים, טלאים ואחיד, ומשתנה עם המרקם בצורת הערימה, ממש כמו תופעה טבעית.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Teapot
Style:
Chinese style
Craft:
Manual
Material:
raw ore mud
Capacity:
290cc (±10cc)
Size:
Total diameter
Package Included:
1 teapot:
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :

ההצעות הטובות ביותר