• חדש
קומקום תה קיבולת גדולה מעבה נירוסטה קומקום קומקום סיר קפה קומקום עם סיר קפה מסנן בירה

קומקום תה קיבולת גדולה מעבה נירוסטה קומקום קומקום סיר קפה קומקום עם סיר קפה מסנן בירה

Rating 
ILS 87.40

כמות
במלאי

עשוי מחומר נירוסטה באיכות גבוהה, עמיד עם חורי אוורור, זה לא חם. קל לתפוס את הידית הארגונומית. עיצוב המראה הייחודי מעניק לאנשים סוג של הנאה יפה. הקומקום מתאים לכל התנורים, התואמים לכל מיני תנורים, כמו תנורי גז, תנורי אינדוקציה, תנורי קרמיקה חשמליים, מנורות הלוגן, תנורי עץ וכו 'העשויים מחומר נירוסטה באיכות גבוהה, עמיד. עם חורי אוורור, זה לא חם. קל לתפוס את הידית הארגונומית. עיצוב המראה הייחודי מעניק לאנשים סוג של הנאה יפה. הקומקום מתאים לכל התנורים, התואמים לכל מיני תנורים, כמו תנורי גז, תנורי אינדוקציה, תנורי קרמיקה חשמליים, מנורות הלוגן, תנורי עץ וכו ' חורים, זה לא חם. הידית הארגונומית קלה לתפוס. עיצוב המראה הייחודי מעניק לאנשים סוג של הנאה יפה. הקומקום מתאים לכל התנורים, התואמים לכל מיני תנורים, כמו תנורי גז, כיריים אינדוקציה, תנורי קרמיקה חשמליים, מנורות הלוגן, תנורי עץ וכו '. ספציפית : שם : קטלמטי פלדה אל חלד : פלדת אל חלד : כפי שמוצג רשימת אריזות : 1* teapotnotes : עקב מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ. אנא עיין במוצר בפועל. ירי באור ומסכים שונים עשויים לגרום לצבע האובייקט בתמונה להיות שונה במקצת מצבע האובייקט בפועל. להובלה למרחקים ארוכים, תיבת האריזה עשויה להיות מרוסקת ופגומה.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Stainless Steel Kettle
Material:
Stainless steel
Color:
as shown
Packing list:
1* teapot
notes:
Due to manual measurement, please allow an error of 1-3cm. Please refer to the actual product.:
Light shooting and different monitors may cause the color of the object in the picture to be slightly different from the color of the actual object.:
Due to long-distance transportation, the packaging box may be crushed and damaged. If you mind, please buy carefully.:
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.

ההצעות הטובות ביותר