• חדש
Wionc סיני מסורת

Wionc סיני מסורת

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

הדפוסים החלקים והמבריקים על הזיגוג נראים בבירור, והצבע הוא זיגוג צבעוני ולא לכה לאחר ירי בטמפרטורה גבוהה בכבשן, הצבע לא ידהה לא משנה כמה זמן הוא משמש. עשוי קרמיקה, יש לו מראה חלק ומרקם. אנטי-הגנה וחום חום, נוח ומעשי. אומנות טהורה בעבודת יד, אומנות מעולה, כישורי הדגשת משטח מעולים, והמרקם נראה בבירור. רמות הצבע הכוללות עשירות, עם אווירה ספרותית, מבלי לאבד את האווירה, מה שמשפר את היופי של הבית. הקדמונים כינו את הרימון קמע. זהו סמל של ילדים מרובים וניתן לתת לו כמתנה לזוג הטרי. הדפוסים החלקים והמבריקים על הזיגוג נראים בבירור, והצבע הוא זיגוג צבעוני ולא לכה. לאחר ירי בטמפרטורה גבוהה בכבשן, הצבע לא ידהה לא משנה כמה זמן הוא משמש. עשוי קרמיקה, יש לו מראה חלק ומרקם. אנטי-הגנה וחום חום, נוח ומעשי. אומנות טהורה בעבודת יד, אומנות מעולה, כישורי הדגשת משטח מעולים, והמרקם נראה בבירור. רמות הצבע הכוללות עשירות, עם אווירה ספרותית, מבלי לאבד את האווירה, מה שמשפר את היופי של הבית. הקדמונים כינו את הרימון קמע. זהו סמל של ילדים מרובים וניתן לתת לו כמתנה לזוג הטרי. תכונות : הדפוסים החלקים והמבריקים על הזיגוג נראים בבירור, והצבע זיגוג צבעוני ולא לכה. לאחר ירי בטמפרטורה גבוהה בכבשן, הצבע לא ידהה לא משנה כמה זמן הוא משמש. עשויה של קרמיקה, יש לו מראה חלק ומרקם. אנטי-הגנה ומגינה לחום, נוח ומעשי. אומנות בעבודת יד, מעולה, מעולה, כישורי הדגשת משטח מעולים, והמרקם נראה בבירור. רמות הצבע הכוללות עשירות, עם אווירה ספרותית, מבלי לאבד את האווירה, אשר משפר את היופי של הבית.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Tea set
Style:
Chinese style
Material:
Ceramic
Craft:
Manual
Scope of application:
tea/green tea/black tea/flavored tea/juice
Applicable places:
wedding/living room/office/tea room/study/coffee table
Gift object:
family members/friends/colleagues/leaders
Package Included:
1 set of tea set (including 1 pot and 6 cups + red disc):
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :

ההצעות הטובות ביותר