• חדש
WZNING WALL MOUN SOT LID מתלה, מתלה מטבח נירוסטה מתלה מטבח מעמד בית מחזיק מכסה מחבת גדול לחיזוק כיסויי סיר ואביזרי

WZNING WALL MOUN SOT LID מתלה, מתלה מטבח נירוסטה מתלה מטבח מעמד בית מחזיק מכסה מחבת גדול לחיזוק כיסויי סיר ואביזרי

Rating 
ILS 91.20

כמות
במלאי

מתלה מכסה הסיר המסוגנן הוא התאמה מושלמת לכל תוכניות העיצוב ושילובי הצבעים, וישתלב לא משנה באיזה סגנון המטבח 3 מתלה תא : התאמה למכסה סיר, לוח חיתוך, ארגון תוכנות באיה. חומרים : נירוסטה; מימד : מדדים 24 × 15 × 39 ס"מ (LXWXH), אנא בדוק את הממדים בתיאור לפני ההזמנה. פתרון אחסון : מחזיק מכסה פאן זה הוא האביזר המושלם למטבח שלך. שביעות הרצון שלך חשובה לנו מאוד. אם יש לך שאלות, אנא צור איתי קשר בזמן!. סדר את שטח הארון שלך ויוצר מקום לשאר פריטי האחסון למטבח שלך. אחסון מכסה מכסה מעולם לא היה קל כל כך שכן קל להרכיב את מחזיק מכסה המתכת הזה ומביא את כל הרכיבים הדרושים כדי להפוך את תהליך ההרכבה לרוח. תכונות : מחזיק מכסה מחבת זה הוא האביזר המושלם למטבח שלך, אם הצדדים והארונות שלך כל הזמן עמוסים על ידי מכסי פאן זה הפיתרון המושלם.-שמור על כל מכסי הסיר והפאן שלך במקום זה, מקום גישה נוחה פרטור : חומרים : פלדת אל חלד : אריזה מדדים 24 × 15 × 39 ס"מ (LXWXH) כללה : 1 x מחזיק מכסה מחבת [100% גרנטיה אטפקטיות] אין SE preocupe por los בעיה de calidad.si usted tiene alguna pregunta Productos, No Dude en Ponerse en contacto con nosotros y haremos todo lo para para ayudarle.

מאפיינים מוצהרים

Materials:
stainless steel
Size:
measures 24×15×39cm(LxWxH)
Package included:
1 X Pan lid holder:
[100% Garantía atisfaction] no se preocupe por los problemas de calidad.Si usted tiene alguna pregunta sobre la recepción de nuestros productos, no dude en ponerse en contacto con nosotros y haremos todo lo posible para ayudarle.¡feliz compra!muchas gracia:
★Due to some factors such as the parameters of the shooting technology and the light display, there will be slight color difference, please understand the actual product!:
★If you have any questions, please feel free to contact us via email, we are always ready to serve you!:
★The warranty period of our products is 30 days after the buyer signs for receipt. Products exceeding 30 days will not be returned or refunded! :

ההצעות הטובות ביותר