• חדש
וודסופט לבן תולעת אור עבור גיימבוי מראש, נייד חיצוני הוביל תאורה, תואם עם כל סדרת גיימבוי

וודסופט לבן תולעת אור עבור גיימבוי מראש, נייד חיצוני הוביל תאורה, תואם עם כל סדרת גיימבוי

Rating 
ILS 13.78

כמות
במלאי

עיצוב מתכוונן קומפקטי, חוט גמיש, חופשי לכופף ולהתאים אותו לזווית הצפייה הטובה ביותר בצורה מושלמת תואם עבור כל גיימבוי סדרה. חיים אור מקור לא צריך החלפה. אין סוללות הנדרשות, ישירות אספקת חשמל על ידי לוח המשחק, תקע ולשחק. גמיש לבן תולעת אור עבור שלך גיימבוי מראש. תיאור : זהו אור תולעת גמיש מראש ילד משחק.האור הלבן מהנורית הופך אותו לאידיאלי למשחק באור נמוך. את אור הוא מופעל ישירות על ידי עבור את משחק ילד מראש ואינו דורש כל סוללות נוספות. זה קטן וקומפקטי. אני בטוח שזה הדבר הנכון שאתה צריך עכשיו.אל תהססו, להציע עכשיו ולא לפספס את זה. אתה תקבל חבילה מכילה כלהלן. אין סוללות הנדרשות, ישירות אספקת חשמל על ידי לוח המשחק, תקע ולשחק.חיים אור מקור לא צריך החלפה .בצורה מושלמת תואם עבור כל גיימבוי סדרה.עיצוב מתכוונן קומפקטי, חוט גמיש, חופשי לכופף ולהתאים אותו לזווית הצפייה הטובה ביותר.מפרט : - חומר : שרירי בטן-אורך : כ 14 סנטימטר / 5.51 ב-משקל : 40 גרם - צבע של אור הוא לבן-משחק מכונת אביזרי סוג : משחק מכונת זיכרוןהערה : 1.הצבע המדויק של הפריטים עשוי להשתנות בהתאם לצג הספציפי, להגדרות ולתנאי התאורה.צבעי הפריטים המתוארים צריכים לשמש רק כמדריך משוער.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
ABS
- Length:
Approx 14cm / 5.51in
- Weight:
40g
- Color of light is white:
-Game machine accessories type:
Game machine memory
Note:
1.The precise color of the items may vary depending on the specific monitor,the settings and the lighting conditions.The items colors depicted should only be used as an approximate guide.:
2.Please allow 1-3mm differs due to manual measurement.:
Package List:
1 x Light :
Note:
Please note that the colors of this product line will be sent randomly, please make sure you don't mind before ordering.

ההצעות הטובות ביותר