• חדש
בקר משחק משחק ידית משחק ABS Somatosensory Controller Controller Gamepad Build In Accelerator עבור Nintendo Wii

בקר משחק משחק ידית משחק ABS Somatosensory Controller Controller Gamepad Build In Accelerator עבור Nintendo Wii

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

בקר משחק עם ג'ויסטיק אנלוגי, זה נוח לתנועת הדמויות במשחק יחד עם זאת, יש לו גם פונקציית גילוי של שלוש צירים. Gamepad בקר הידית קטן ועדין, ומרגיש מאוד נוח. בקר משחק כולל מגוון של כפתורים חזקים וידיות ידידותיות לבני אדם המאפשרות חווית משחק משופרת. בקר ידית משחק הוא מיועד לנינטנדו Wii. הבקר הקלאסי אופנתי יותר ויפה יותר מהבקר המקורי. Gamepad Easy ונוח לתפעול. נגיש לאנשים בכל הגילאים ולכל היכולות. בקר משחק עם ג'ויסטיק אנלוגי, זה נוח לתנועת הדמויות במשחק. יחד עם זאת, יש לו גם פונקציית גילוי של שלוש צירים. Gamepad בקר הידית קטן ועדין, ומרגיש מאוד נוח. בקר משחק כולל מגוון של כפתורים חזקים וידיות ידידותיות לבני אדם המאפשרות חווית משחק משופרת. בקר ידית משחק הוא מיועד לנינטנדו Wii. הבקר הקלאסי אופנתי יותר ויפה יותר מהבקר המקורי. Gamepad Easy ונוח לתפעול. נגיש לאנשים בכל הגילאים ולכל היכולות. הוא מיועד לנינטנדו Wii. הבקר הקלאסי אופנתי יותר ויפה יותר מהבקר המקורי . כולל מגוון של כפתורים חזקים וידיות ידידותיות לבני אדם המאפשרות חווית משחק משופרת . עם ג'ויסטיק אנלוגי, זה נוח לתנועת הדמויות במשחק. יחד עם זאת, יש לו גם פונקציית גילוי של שלוש צירים . בקר הידית קטן ועדין, ומרגיש מאוד נוח . נגיש לאנשים בכל הגילאים ולכל היכולות.

מאפיינים מוצהרים

Features:
It is designed for Nintendo Wii. The classic controller is more fashionable and more beautiful than the original controller.:
Features a range of powerful buttons and human-friendly handles that allow for an enhanced gaming experience.:
With analog joystick, it is convenient for the movement of characters in the game. At the same time, it also has three-axis detection function.:
The handle controller is small and delicate, and feels very comfortable.:
Easy and convenient to operate. Accessible to people of all ages and all abilities.:
Specification:
Type:
Game Controller
Material:
ABS
Color:
Pink, Red, White, Black, Blue (optional)
Applicable Products:
for WiiU/Wii console
Battery Model:
2 * AA (not include)
Size:
Approx. 16 * 4.5 * 3.5 cm/ 6.3 * 1.8 * 1.4 in
Weight:
115 g
Package list:
1 * Game Controller:
1 * Rubber Cover:
1 * Grab Rope:

ההצעות הטובות ביותר