• חדש
למעלה, מפעל, עור, מדבקות, מגן, ויניל, עור, מדבקות, כיסוי, עבור, סדרת, קונסולת, עורות, לעטוף, מדבקה, עם, שני,

למעלה, מפעל, עור, מדבקות, מגן, ויניל, עור, מדבקות, כיסוי, עבור, סדרת, קונסולת, עורות, לעטוף, מדבקה, עם, שני,

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

נגד שריטות, אנטי התנגשות, משטח התקשות עד 3 שעות, ביעילות להגן על מעטפת מפני סריטות או ללבוש; להגן על שלך עבור סדרת קונסולת ובקרים בצורה מושלמת מהתחלה ואבק. עשוי ויניל באיכות גבוהה עם עיצוב ברזולוציה גבוהה. מגיע עם 1 קונסולת עור . להגן על שלך עבור סדרת קונסולת ובקרים בצורה מושלמת מהתחלה ואבק. עשוי ויניל באיכות גבוהה עם עיצוב ברזולוציה גבוהה. מגיע עם 1 קונסולת עור & 2 בקר עורות.קל על, קל את שאריות משלוח. 360 מעלות עקביות לחלוטין. 1 : 1 מכונת אמת שחיקה. תן לקונסולה ולבקרים שלך מראה חדש הניתן להתאמה אישית בהתאמה לטעם שלך. *לאחר רכישת שירות : אנחנו להתענג כדי לעזור לך. שימו לב שאנחנו תמיד כאן כדי לעזור. אנא פנה אלינו דרך אם יש לך שאלות או בירורים.מפרט : פריט : כל גוף ויניל עור עבור סדרת אקס חבילה : 1 סט עורות עבור סדרת אקס קונסולה2 יחידות עורות עבור סדרת אקס בקריםהליך התקנה : 1.נקי ידיים עם מים2.לנגב את קונסולת ובקר משטח בצורה נקיה3.מקל את המדבקה על המכונה בזהירות ובאיטיותלהדביק הוא פשוט וקל, להסיר בקלות.התקנה * ① לנקות את משטח כמו ביסודיות ככל האפשר. משפשפים עם אלכוהול על מטלית נטולת מוך כדי להסיר שומנים או מזהמים אחרים. רוב הבעיות שאינן מקל נגרמות על ידי סוג כלשהו של שמן או שומן על הציוד לפני ההתקנה.

מאפיינים מוצהרים

Item:
Whole Body Vinyl Skin for X Series X
Package:
1 set skins for Series X console:
2 pcs skins for Series X controllers:
Installation procedure:
1.Clean hands with water:
2.Wipe the console and controller surface cleanly:
3.Stick the sticker on the machine carefully and slowly:
Paste is simple and easy, remove easily.:
Installation::
① Clean the surface as thoroughly as possible. Rub with alcohol on a lint-free cloth to remove grease or other contaminants. Most non-stick problems are caused by some kind of oil or grease on the equipment before installation.:
② Peel off a piece of skin from the paper liner. Do not let the adhesive surface touch anything.:
③ Determine the placement location. Starting from the corner, apply the skin (sticker) to the surface with your fingers, and then press it over the entire surface.:
④ If a piece is Posted crooked, you can gently lift it and Repeat the paste.:
⑤ Please gently squeeze out the air bubbles generated during installation. :

ההצעות הטובות ביותר