• חדש
קומפקטי הלם הוכחת פרת משה רבנו משקפת לילדים - פסטיבל מתנות

קומפקטי הלם הוכחת פרת משה רבנו משקפת לילדים - פסטיבל מתנות

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

* מראה ייחודי : חמוד פרת משה רבנו טלסקופ הוא חליפה עבור ילד קטן כדי ללמוד משקפת, אור עד ילדים סקרנות של טבע, לחקור את העולם עם שלנו ילדים-גודל מדע כלי ולגלות את יופי של טבע * תצוגה ברורה : מג ' יניפיקציה מעולה ברזולוציה גבוהה של פי 4, ילדכם יכול לראות את כל השדה הרחב החזותי ללכידת חפצים בקלות. * מתקדם עיצוב : החלקה שריטה, עם שרוך ואנטי להחליק אחיזה, אשר הוא קל לנשיאה ולשימוש. זה קל להתמקד, והם יכולים להתאים למבוגרים עיניים בדיוק כמו גם ילד בגודל עיניים. בטיחות : עשוי מחומר פלסטי שרירי הבטן, קל משקל אך יציב ועמיד; גודל קטן מתאים לידיים הקטנות של הילדים; מתאימים לילדים, בנים, בנות. - לחקור טבע העולם : קל לשימוש, מתאים עבור בנים ובנות כדי צפרות, למידה, כוכב צפייה, ציד, תחרויות ספורט, תיאטרון, שיט, טיולים, למידה, נסיעות, חיצוני כיף ונהנה במדבר. לילדים הרפתקנים שבוחרים לחקור את העולם!זה ילדים של טלסקופ תוכנן במיוחד עבור ילדים. אם זה הוא יעיל גוף כי הוא קל להחזיק, פשוט עיצוב כי הוא קל פוקוס, או שלה סופר קל משקל, הכל עונה על הצרכים של ילדים חיצוני הרפתקאותבעצמו, ולקחת ילדים כדי חיפוש של חיצוני כיף במקום לשחק מחשבים וקונסולות משחק, אשר הוא המתנה הטובה ביותר עבור הילד שלךמפרט : שם : ילד בינוקולריםחומר : אבסלנס : אופטי זכוכית עדשהצבע : אדום, צהובהציע גיל : 3-12 שניםהגדלה : 4גודל : 30*80*30משקל : 0.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Kid Binoculars
Material:
ABS
lens:
Optical glass lens
Color:
Red, Yellow
Suggested age:
3-12 years old
Magnification:
4x
Size:
30*80*30mm
Weight:
0.2kg
Objective Lens Diameter:
30 mm
Maintenance:
Wipe with a rag
Packing List:
1 x Binoculars (with Hang Rope):
Note:
This product is a small model toy, can not be compared with professional telescope. The customer with high requirements on the parameters think carefully, please:
If you have any questions, please don't hesitate to contact us, we will try our best to help you and make you satisfied :

ההצעות הטובות ביותר