• חדש
WYKDD כרית המותנית-כרית המותניים איטית זיכרון המותניים והמותניים כדי לסמוך על כרית מכונית משרדים

WYKDD כרית המותנית-כרית המותניים איטית זיכרון המותניים והמותניים כדי לסמוך על כרית מכונית משרדים

Rating 
ILS 126.15

כמות
במלאי

★ כרית ספוג הזיכרון שלנו היא ועשויה מאותם חומרים בדיוק כמו הזיכרון המוביל בעולם משחרר ומקל על כאבים חריפים וכרוניים : כאבי גב, כאבי שרירים, דלקת פרקים, היצרות, פריצת דיסק וכאבי גב. קצף הזיכרון שלנו מושלם לנוחות ותמיכה. ★ הודות למבנה המתאר האוניברסלי שלנו, ניתן למקם את רפידות התמיכה בגבנו בכל מקום בגב הכיסא לצוואר, עליון, אמצע, חזה או גב תחתון והקלה על כאבי עמוד השדרה. ★ ניתן להדק את רצועות הכתפיים המתכווננות שלנו לחלק האחורי של המושב, תוך שמירה על הכרית שלך במצב הרצוי מבלי ליפול או להחליק על השולחן והכיסא. ★ עיצוב כרית מגניב שומר על הגב קריר ויבש לחוויה הטובה ביותר. ניתן להשתמש בכריות היציבה שלנו גם על ספות, כסאות גלגלים, מכוניות, כסאות משרדים, או כבן לוויה נייד בעת טס במטוס. ★ השתמש במשענת גב זו כמתקן יציבה כדי לעזור ליישר ולהפחית את הלחץ בזמן העבודה במכונית או ישיבה בכיסא משרדי. מתאים לגיימרים, נהגי משאיות, גברים מבוגרים או נשים. ★ כרית ספוג הזיכרון שלנו היא ועשויה מאותם חומרים בדיוק כמו הזיכרון המוביל בעולם. משחרר ומקל על כאבים חריפים וכרוניים : כאבי גב, כאבי שרירים, דלקת פרקים, היצרות, פריצת דיסק וכאבי גב. קצף הזיכרון שלנו מושלם לנוחות ותמיכה. ★ הודות למבנה המתאר האוניברסלי שלנו, ניתן למקם את רפידות התמיכה בגבנו בכל מקום בגב הכיסא לצוואר, עליון, אמצע, חזה או גב תחתון והקלה על כאבי עמוד השדרה. ★ ניתן להדק את רצועות הכתפיים המתכווננות שלנו לחלק האחורי של המושב, תוך שמירה על הכרית שלך במצב הרצוי מבלי ליפול או להחליק על השולחן והכיסא.

מאפיינים מוצהרים

36*31*12cm:
Material:
cool rattan mat + memory cotton
Features:
thin, light, breathable, washing
Comfortable, skin-friendly, tasteless, portable storage:
Ergonomic design:
3D cut and cut the human waist curvature, correct sitting posture, prevent lumbar disc herniation, embracing pressure absorption to soothe lumbar muscle fatigue, extend the force surface.:
Zipper removable and washable:
Removable and washable, does not affect the appearance, convenient maintenance:
Fit for driver seat, side seat and passenger seat to eliminate wear and tear in the back Suitable for universal cars, home. :

ההצעות הטובות ביותר