• חדש
כרית מושב מכונית מכונית מכונית מכונית WYKDD מסתמכת על זיכרון הגנת כותנה רשת עיסוי צוואר הרחם

כרית מושב מכונית מכונית מכונית מכונית WYKDD מסתמכת על זיכרון הגנת כותנה רשת עיסוי צוואר הרחם

Rating 
ILS 228.81

כמות
במלאי

★ כרית עצם הזנב תוכננה ארגונומית כדי לסייע בהפחתת הלחץ על הגב התחתון או הקוקקס של המשתמש ולספק הקלה על כאבי אוזניים אורטופדיים בזמן הישיבה ★ שומר על כרית התמיכה האחורית במקום ומונע מכרית המותנית להחליק למטה, רצועות הרחבה הופכות את משענת הגב מתאימה בצורה מושלמת על כל כסא משרד, כיסא מחשב, כורסה, ספה, ספה, מושב רכב, רכב שטח, משאית, כסא גלגלים ומושב כורסא ETCA ו ★ עם הכרית שלנו אתה יכול להפחית ו/או למנוע כאבי גב נפוצים ביותר. ישיבה מעמידה לחץ נוסף על הגב התחתון ועצב הסיאטי. כרית המותני יכולה למנוע דחיסת עצבים סביב עמוד השדרה שלך. ★ הכרית המותנית האחורית שלנו כוללת את הכיסוי נשלף לחלוטין וניתן לכביסה. ★ ריפוד זה מקדם תנוחה בריאה ויישור עמוד שדרה תקין. ★ כרית עצם הזנב תוכננה ארגונומית כדי לסייע בהפחתת הלחץ על הגב התחתון או הקוקקס של המשתמש ולספק הקלה על כאבי אוזניים אורטופדיים בזמן הישיבה. ★ שומר על כרית התמיכה האחורית במקום ומונע מכרית המותנית להחליק למטה, רצועות הרחבה הופכות את משענת הגב מתאימה בצורה מושלמת על כל כסא משרד, כיסא מחשב, כורסה, ספה, ספה, מושב רכב, רכב שטח, משאית, כסא גלגלים ומושב כורסא ETCA ו ★ עם הכרית שלנו אתה יכול להפחית ו/או למנוע כאבי גב נפוצים ביותר. ישיבה מעמידה לחץ נוסף על הגב התחתון ועצב הסיאטי. כרית המותני יכולה למנוע דחיסת עצבים סביב עמוד השדרה שלך.

מאפיינים מוצהרים

39.5×13x45cm:
Material:
Polyurethane Memory Cotton + Mesh + Microfiber Leather
Lace:
rubber band + polyester + plastic buckle
Weight:
about 1 kg (including packaging)
Uses:
car seat, office chair
Color:
black / red / gray
Recommended crowd:
office chair waist support, car waist support, family daily leisure
Ergonomic design fits comfortably according to ergonomic design. It is supported by 3 zones and evenly reduces pressure points.:
Breathable mesh wrap comfortably breathable back and sides with breathable mesh leather line edge wrapping technology, more high-grade:
Fit for driver seat, side seat and passenger seat to eliminate wear and tear in the back Suitable for universal cars, home. :

ההצעות הטובות ביותר