• חדש
חבל קנבוס אויוקסי מטפס על הרשת, קוטר חבל 4 ממ רשתות תקרה תלויות, קישוט גן נטו מדרגות לילדים מרפסת גדר נטו

חבל קנבוס אויוקסי מטפס על הרשת, קוטר חבל 4 ממ רשתות תקרה תלויות, קישוט גן נטו מדרגות לילדים מרפסת גדר נטו

Rating 
ILS 493.99

כמות
במלאי

גודל רשת ביטחון וקוטר חוט רשת ביטחון 4 מ מ, מרווח רשת 6 על 6 ס מ, 10 על 10 ס מ , 12 על 12 ס מ את מגן רשת יכול להיות מותאם אישית כדי את רשת מרווח וצבע אתה רוצה אנא שלח מייל לפנות אלינו. *קנבוס חבל טיפוס נטו * בסדר בעבודת יד אריגה, חיזק, את כוח הוא אפילו, כוח המשיכה הוא חזק, את קרם הגנה מקצועי קשירה, רב גדיל אריגה, להפוך את חבל יותר עמיד, יש התנגדות השפעה חזקה. *תכונת רשת * קצה הרשת מתחזק, הכוח אחיד, כוח המשיכה חזק, קרם ההגנה, עמיד בפני מזג האוויר והאטים לגשם. *רשת ביטחון לילדים מספק סביבת משחקים בטוחה לילדים על המעקה. להגן על בטיחות של הילד שלך או לחיות מחמד או צעצוע. זה יכול גם למעשה למנוע ילדים של ראשי, את גוף דרך מסלול, ויציב עבור מקורה וחיצוני מרפסת מדרגות כדי להבטיח את בטיחות של ילדים. רשת מתאימה לכל מיני סצנות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשתות להגנת הצומח. רשת מגן, רשת ביטחון, רשת חבליםמשפחה יקרה מתקינה רשת ביטחון לילד או לחיית המחמד שלך!רשת ההגנה על חבל הבטיחות היא שותף הגנה הכרחי בחיי היומיום. זה לא רק מגן על המשפחה שלך וילדים אבל גם יכול לקשט שלך סביבת חיים. זה הוא גם באיכות גבוהה ילד הגנת טיפוס נטוהחבל נטו הוא מתאים מרפסת, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולם התעמלות, מגרש משחקים, גינה, בית ספר או ספורט מועדון. זה יכול למנוע חפצים מליפול ולהבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'. את מגן נטו יש שימושים רבים, כגון דקורטיבי תמונה קיר, אשר יכול לשמש כרשת של שונים חוות ציפורים animals.It יש באיכות גבוהה, אינו מחייב אותך להשתמש עשה זאת בעצמך ידנית לעשות את נטו, יכול לחסוך הזמן היקר שלך.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Hemp rope net
Safety net material:
jute
Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
Safety rope:
diameter about:
4mm
mesh spacing:
6X6cm , 10X10cm , 12X12cm.
Rope color:
jute color (other colors can be customized):
The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
★Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
★Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm mes

ההצעות הטובות ביותר