• חדש
רשת טיפוס אויוקסי לילדים-רשת חבל קנבוס ארוגה ביד רב תכליתית לכלוב כרשת תקרה, רשת דקורטיבית, רשת מחיצה סככה,

רשת טיפוס אויוקסי לילדים-רשת חבל קנבוס ארוגה ביד רב תכליתית לכלוב כרשת תקרה, רשת דקורטיבית, רשת מחיצה סככה,

Rating 
ILS 53.30

כמות
במלאי

-חומר מיובא * רשת חבל ההמפ הבטיחותית עשויה מחומרי גלם יוטה מיובאים באיכות גבוהה, אבנים ידידותיות לסביבה, צבע עמיד, בהיר, סיבים ארוכים, עמידות בפני בליה, קל לכיסוי ברשת, אפקט קישוט מעולה לשמש ושטיפה מאסטר עם 20 שנות ניסיון באריגה שוזר לרשת באמצעות אומנות מסורתית. את רשת הוא אחיד ולא קל להיות פגום. האבזם הוא אך ורק יד מהודק, ואת כפול אבזם עיצוב לעולם לא טיול. *מותאם * בטיחות נטו חוט קוטר 12 מ"מ(0.47 ב), רשת מרווח 10 ס"מ(3.93"), 12 ס "מ (4. את מגן נטו יכול להיות מותאם אישית בשבילך על פי המטרה שלך. את נטו מרחק וצבע שאתה רוצה יכול להיות מותאם אישית, אנא שלח דואר אלקטרוני לפנות אלינו/ : רב תפקודי יישום * את דקורטיבי בטיחות נטו יכול לא רק להביא בטיחות לילדים שלך, אבל גם ליצור חזק רטרו אווירה בשבילך וליצור סביבה משפחתית חמה. זה יכול לשמש את התקרה של אינטר. *יישום רב תפקודי * רשת הבטיחות הדקורטיבית יכולה לא רק להביא בטיחות לילדיכם, אלא גם ליצור עבורכם אווירת רטרו חזקה וליצור סביבה משפחתית חמה. זה יכול לשמש את תקרת של אינטרנט קפה, או כקישוט קיר, מקורה מחיצה או כמו מעיל מתלה. את מעשי ספורט מגן קנבוס חבל נטו גם סופר גבוהה נושאת עומס, לא לפגוע ידיים, לא בליה. אם אתה זקוק לרמת הגנה גבוהה יותר לאימוני טיפוס, אתה יכול ליצור קשר עם צוות הלקוחות שלנו כדי להמליץ על רמה גבוהה יותר של רשת חבל קנבוס בטיחותית. זה הוא מתנה גדולה, זה יגרום לילדים שלך מרגיש מאוד שמח-אתה להתקין אותו על משפחה מרפסת ומדרגות, זה יכול להיות מותקן בגמישות על כל חלון או מרפסת; זה יביא לך כיף בלתי מוגבל.מפרט : *שם מוצר : קנבוס חבל נטו / טיפוס מטען נטו * חבל גס : 12 מ מ / 0.) * נקבובית קוטר : 10 ס מ / 12 ס מ * מגן רשת חומר : חוט באיכות גבוהה * אנטי-סתיו נטו גודל : רב-גודל אופציונלי (יכול להיות מותאם אישית), אם את צבע וגודל אתה צריך הם לא כאן, אתה יכול שלח לנו קשר.

מאפיינים מוצהרים

▸Product Name:
Hemp Rope Net/Climbing Cargo Net
▸Rope Coarse:
12mm / 0.47inchc (appr.)
▸Pore Diameter:
10cm / 12cm
▸Protective mesh material:
high quality twine
▸Anti-fall Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
▸Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
▸The rope net climbing cargo net is suitable for balconies, stairs, pets, children, gymnasiums, playgrounds, gardens, schools or sports clubs. It can prevent objects from falling, ensuring the safety of pets, children, etc.:
Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm mesh 6-25cm;
Ceiling net:
rope thickness 10-20mm mesh 10-25cm;
Climbing net:
rope thickness 16-22mm mesh 12-25cm;
Protective net:
rope thickness 8-14mm mesh 8-12cm;
Plant climbing net:
rope thickness 6-10mm mesh 10-20cm ;
Notes:
1. We only sell rope nets, excluding other decorations.:
2. Due to the difference between the light and the monitor, there will be slight chromatic aberration under normal conditions. Thank you for your understanding.:
3. If any items are missing in the received package, please contact the seller for replacement. :

ההצעות הטובות ביותר