• חדש
רשת מסגרת טיפוס לילדים / מבוגרים קרוואן משאית רשת כבדה קוטר 8 ממ 8 סמ רשת הגנה על סולם חבלים רשת ביטחון

רשת מסגרת טיפוס לילדים / מבוגרים קרוואן משאית רשת כבדה קוטר 8 ממ 8 סמ רשת הגנה על סולם חבלים רשת ביטחון

Rating 
ILS 338.99

כמות
במלאי

,טיפוס נטו : יד ארוג, מלאכה מסורתית,תמיכה מותאם אישית חבל קוטר ורשת גודל של כל גודל אחראם יש לך שאלות או הצרכים, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. יש נטו להגן על קוטר של 8 מ מ/0.026 רגל וגודל רשת של 8 ס מ/0.קצה הרשת מחוזק, הכוח אחיד, כוח המשיכה חזק, נגד שמש, נגד בליה, נגד גשם. : בטיחות אנטי-סתיו נטו הוא מתאים לאתרי בנייה, משאיות, אצטדיונים, מגרשי משחקים, מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, וכו'., כדי למנוע חפצים מליפול, כדי להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'. טיפים לבטיחות : בדוק באופן קבוע ברשת הבטיחות אם יש סכנות בטיחותיות הנגרמות על ידי גורמים חיצוניים או אנושיים שונים כדי להגן על בטיחות הילדים. ישנם שימושים רבים לרשתות מגן, כגון קירות צילום דקורטיביים, משחקי טיפוס לילדים, שיכולים לשמש כרשתות לכדורים שונים, ציפורי משק ובעלי חיים. באיכות גבוהה, גבוהה שירות ויעילות גבוהה, החנות שלנו יהיה לספק ללקוחות עם באיכות גבוהה, רב תפקודי, בשימוש נרחב כלכלי וילד בטיחות נטו!אם יש לך דרישות גודל אחרות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני ומצפים לתשובתך.את חבל נטו טיפוס מטען נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Climbing Net
Rope Coarse:
8mm/0.026ft;
Pore Diameter:
8cm/0.26ft;
Climbing Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
➯Tips:
[1] Due to manual measurement, please allow 1-3cm error and make sure you don't mind before ordering.:
[2] The picture is for reference only, please refer to the object. Due to the different understanding of the spotlight and the color of different people, some color errors may occur, but within a reasonable range :

ההצעות הטובות ביותר