• חדש
פרויני 1 מחשב 3 ילדים חדר שינה זוהר קיר מדבקות ניאון כוכבים וירח זוהר כוכבים זוהר מדבקת חדר

פרויני 1 מחשב 3 ילדים חדר שינה זוהר קיר מדבקות ניאון כוכבים וירח זוהר כוכבים זוהר מדבקת חדר

Rating 
ILS 5.71

כמות
במלאי

את ילדים שינה, קיר, תקרת יהיה את מקומות טובים כדי לתלות על אלה ניאון מדבקות, מרגיע אור של סהר ירח וכוכבים יהיה לאט להרדים שלך ילד לתוך להירדם עם גדלים שונים של זוהר קיר מדבקות, אתה יכול ליצור את מציאותי שמי זרועי הכוכבים, ליהנות רגע רומנטי עם האהבה שלך או משפחות. בגין כוכבים מחקר, אסטרונומיה, כוכבי לכת, ירח. לגדל את דמיונם של כוכבי לכת מיושבים שלא התגלו. עצמי דבק קיר ציורי קיר מדבקות יכול להיות בקלות לקלף ולהיצמד לכל שטוח, נקי ולא מרקם משטח & יכול להיות נשלף מבלי לפגוע משטח. לזרוח בהיר יותר ויימשך זמן רב יותר, דרך קלה להפוך חדר משעמם לאווירה רומנטית של יקום זוהר מלא כוכבים. מפרט : כל חלק, חלקלק, נקי, ויבש משטח. כגון נקי חלק קיר, אריחים, חלונות, מתכת,ארונות, פלסטיק, לא עבור מרקם או משטחים לא אחידים , משטח, משטח שבור. כל לכלוך או מים שמנוניים ישפיעו על שלמות המדבקה.כאשר הקיר הוא רטוב בשל כמה סיבות בלתי צפויות , זה עלול להיות השפעות רעות, כאשר זה קורה אנא יבש את קיר והמדבקה עם מפוח אוויר או פשוט לתקוע אותו שוב כאשר הקיר הוא יבש. לפעמים אולי יש כמה בועות מופיעות מדבקות גדולות, אם זה קורה, בבקשה להסיר את הבועה בזהירות או פשוט להצמיד אותו.

מאפיינים מוצהרים

Any smooth, slick, clean, and dry surface. Such as clean smooth wall ,tiles, windows, metal, closets,plastic, Not for textured or uneven surfaces, surface , broken surface. Any greasy dirt or water will influence the perfection of the sticker.:
When the wall is wet due to some unexpected reasons, it might have bad influences , when this happens please dry the wall and the sticker with an air blower or simply stick it again when the wall is dry. Sometimes there might be some bubbles appear in big stickers, if it happens, please remove the bubble carefully or just pin it.:
Usage:
.
Attention:
.
Package size:
30 x 5.5 x 5.5cm.
Color:
As the picture shown.
Package Include:
.
1* Wall Sticker.:
Material:
PVC.
Note:
1.1 inch=2.54cm/1cm=10mm=0.39inch.:
2.Please allow some errors due to manual measurement, pls make sure you do not mind before you bid.:
3.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the product.:

ההצעות הטובות ביותר