• חדש
נטו חבל קנבוס - רשת בטיחות מדרגות, רשת בטיחות מרפסת, רשת בטיחות ילדים, גדר נטו תלייה נטו חתול

נטו חבל קנבוס - רשת בטיחות מדרגות, רשת בטיחות מרפסת, רשת בטיחות ילדים, גדר נטו תלייה נטו חתול

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

★ קוטר חוט רשת בטיחות 6 מ"מ, מרווח רשת 6x6 ס"מ, 8x8 ס"מ, 10x10 ס"מ ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ רשת חבלים כבדה, אריגה משובחת בעבודת יד, מחוזקת, הכוח הוא שווה, כוח המשיכה הוא חזק, הקשר המקצועי של קרם הגנה, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, יש להם עמידות בפני השפעה חזקה. ★ רכות בינונית מתונה של מגן על ילדים, לא קל לדהות, לא מפחדים מרוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאים יכולת נושאים עד 300 ק"ג, עמידים יותר, קלים להתקנה וקלים לפירוק לאחסן אותו בנוחות. ★ ילדים מטפסים על מטען רשת מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים, רשת חבלים יכולה גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי להבטיח את ביטחונם של ילדים. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשת ציפורים, רשתות הגנה על צמח. ★ קוטר חוט רשת בטיחות 6 מ"מ, מרווח רשת 6x6 ס"מ, 8x8 ס"מ, 10x10 ס"מ. ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ רשת חבלים כבדה, אריגה משובחת בעבודת יד, מחוזקת, הכוח הוא שווה, כוח המשיכה הוא חזק, הקשר המקצועי של קרם הגנה, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, יש להם עמידות בפני השפעה חזקה. ★ רכות בינונית מתונה של מגן על ילדים, לא קל לדהות, לא מפחדים מרוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאים יכולת נושאים עד 300 ק"ג, עמידים יותר, קלים להתקנה וקלים לפירוק לאחסן אותו בנוחות. ★ ילדים מטפסים על מטען רשת מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים, רשת חבלים יכולה גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי להבטיח את ביטחונם של ילדים. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשת ציפורים, רשתות הגנה על צמח. רשת מגן, רשת בטיחות, חבל Net Dear Family מתקינה רשת בטיחות לילדכם או חיית המחמד! רשת הגנת חבל הבטיחות היא שותפה להגנה חיובית בחיי היומיום.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Hemp rope net
Safety net material:
jute
Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
Safety rope:
diameter about:
6mm
mesh spacing:
6X6cm , 8X8cm , 10X10cm
Rope color:
jute color (other colors can be customized)
The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
★Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
★Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm mesh 6-25cm

ההצעות הטובות ביותר