• חדש
גנרטור טורבינת רוח 400 וואט עם בקר 12 וולט/24 וולט 3 להבי רוח סיבי ניילון גנרטור כוח רוח טחנת רוח לבתי

גנרטור טורבינת רוח 400 וואט עם בקר 12 וולט/24 וולט 3 להבי רוח סיבי ניילון גנרטור כוח רוח טחנת רוח לבתי

Rating 
ILS 424.14

כמות
במלאי

את חריץ כפול כדור נושאות בשימוש הוא עבה יותר והוא לא קל לנער כאשר המכונה פועלת הכנסת שרוול הנחושת המובנית של הלהב אינה פוגעת בסיבי הניילון בעת הידוק הבריח, מה שמקשה על עיוות או שבירה. ניצול כוח רוח גבוה, שיעור המרה גבוה, רטט נמוך. טורבינת רוח זו מתאימה באופן אידיאלי לתחום הפנאי וידועה בטעינת סוללות לסירות, גזיבו, בקתות או בתים ניידים, כמו גם לטחנות רוח ירוקות, תוספי אנרגיה ביתיים, ארגוניים ותעשייתיים!. אדם ידידותי עיצוב, קל להתקנה ולתחזוקה. מפרט : מספר להבים : 3 חומר של עלה רוח : סיבי ניילון התחל מהירות רוח : 2.0 מ '/מהירות רוח משוננת : 10 מ '/מהירות רוח הישרדותית : 55 מ ' /להב מצויד בחלק שיבוץ נחושת שאינו פוגע בסיב הניילון בעת הידוק הבריח, ואינו מעוות או נשבר בקלות.מיסבים עבים יותר נוטים פחות להתעצבן כאשר המכונה פועלת.טמפרטורת העבודה היא -40 מעלות צלזיוס ~ 80 מעלות צלזיוס , אל תדאג שהטמפרטורה נמוכה מדי ותגרום לעלים לקפוא.הסליל הוא עשוי טפלון חוט, אשר הוא עמיד לטמפרטורות גבוהות ולוודא את ייצור חשמל rate.It מאמץ גנרטור סינכרוני מגנט קבוע תלת פאזי, ריצה חופשית, רעש נמוך וחיי שירות ארוכים.אריזה כוללת : 1 טורבינת רוח 1 בקר טעינה, כמה ברגים.

מאפיינים מוצהרים

Number of Blades:
3
Material of Wind Leaf:
Nylon Fiber
Start Up Wind Speed:
2.0m/s
Rated Wind Speed:
10m/s
Survival Wind Speed:
55m/s
The blade is equipped with a copper inlay part that does not damage the nylon fiber when the bolt is tightened, and is not easily deformed or broken.:
Thicker bearings are less prone to jitter when the machine is running.:
The working temperature is -40 ° C ~ 80 ° C, do not worry about the temperature is too low and cause the leaves to freeze.:
The coil is made of Teflon wire, which is resistant to high temperatures and make sure the power generation rate.:
It adopts three-phase AC permanent magnet synchronous generator, free running, low noise and long service life.:
Packing Included:
1 × Wind Turbine:
1 × Charge Controller, Some Screws.:
If you have any question, please don't hesitate to contact us. :

ההצעות הטובות ביותר