• חדש
מספריים של 2 PCS מספריים של שלום מצבי יד קצוצים הומור מצחיק מכונית סחף JDM מדבקות מדבקה זוג אצבעות שלום קצוץ JDM

מספריים של 2 PCS מספריים של שלום מצבי יד קצוצים הומור מצחיק מכונית סחף JDM מדבקות מדבקה זוג אצבעות שלום קצוץ JDM

Rating 
ILS 6.69

כמות
במלאי

חומר : ויניל PVC סוג : מדבקה לחתוך למות.4 ס"מ (w) x 10 ס"מ (ח). בנסיבות רגילות, ניתן לקרוע אותו ישירות. במקרה של טמפרטורה נמוכה, קל יותר לקרוע לאחר חימום עם מייבש שיער, או שתוכלו לתת למכונית לשטוף את השף לעזור לאפות עם אקדח אפייה בזמן שטיפת המכונית. חומר : ויניל PVC. סוג : מדבקה לחתוך למות.4 ס"מ (w) x 10 ס"מ (ח). בנסיבות רגילות, ניתן לקרוע אותו ישירות. במקרה של טמפרטורה נמוכה, קל יותר לקרוע לאחר חימום עם מייבש שיער, או שתוכלו לתת למכונית לשטוף את השף לעזור לאפות עם אקדח אפייה בזמן שטיפת המכונית. מפרט : חומר : PVC Vinyl Type : Die Cut Cluster Colour : Whiti Timensions : 8.4 ס"מ (W) x 10 ס"מ (H) התקנה : הצד האחורי של המדבקה פונה כלפי מעלה, קורע את סרט הבסיס מהפינה, תוך שימת לב כדי להשאיר את התבנית על סרט ההעברה ואז מתקן את נקודת הסיום לאחר הקריעה ויישור מיקום הדבק, מגרד לאט לאט מהקטע הקבוע לקצה השני עם אובייקט הכרטיס, ומשתמש בכרטיס קדימה ואחורה מגרד מעט כמה פעמים, ואחרי המדבקה מחוברת היטב, קלף בזהירות את סרט ההעברה העליון מקצה אחד! כיצד להסיר את המדבקה : בנסיבות רגילות, ניתן לקרוע אותו ישירות. במקרה של טמפרטורה נמוכה, קל יותר לקרוע לאחר חימום עם מייבש שיער, או שתוכלו לאפשר למכונית לשטוף את השף לעזור לאפות עם אקדח אפייה בזמן שטיפת המכונית.

מאפיינים מוצהרים

Material:
PVC Vinyl
Type:
Die cut sticker
Colour:
White
Dimensions:
8.4cm (W) x 10cm (H)
Installation:
The back side of the sticker is facing up, tearing off the base film from the corner, paying attention to leaving the pattern on the transfer film, and then fixing the end point after the tearing and aligning the paste position, slowly scraping from the fixed piece to the other end with the card object, and using the card back and forth Slightly scrape a few times, and after the sticker is firmly attached, carefully peel the upper transfer film from one end!:
How to remove the sticker:
Under normal circumstances, it can be directly torn off. In the case of low temperature, it is easier to tear off after heating with a hair dryer, Or you can let the car wash chef help to bake off with a baking gun while washing the car.:
Package:
2 x Car Sticker(White):

ההצעות הטובות ביותר