• חדש
5 נייל אמנות עיצוב כלים, רך סיליקון נייל אמנות עיצוב חותמת מברשות פיסול קרפט מברשת עיפרון עשה זאת בעצמך כלים

5 נייל אמנות עיצוב כלים, רך סיליקון נייל אמנות עיצוב חותמת מברשות פיסול קרפט מברשת עיפרון עשה זאת בעצמך כלים

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

באיכות גבוהה : עשוי באיכות גבוהה סיבים, לא עיוות, נגד קורוזיה, לא רופף זיפים נהדר למתחילים במניקור. קל לשימוש : תכונות קל ידית אחיזה ועיצוב קל עבור , ביצועים חסון. קל לניקוי : לאחר השימוש מברשת, זה יכול לנקות עם אלכוהול או אצטון או תינוק שמפו. הערה : לשטוף בזהירות לאחר שימוש כדי לשמור אותו נקי ובטוח אז אתה יכול שימוש חוזר זה!. תהנה מסמרי עשה זאת בעצמך : עזור לעצמך לעשות זאת בעצמך עיצובים שונים של אמנות ציפורניים, בין אם אתה טירון או מניקוריסט מיומן תהנה מהזמן של ציפורניים יפות עשה זאת בעצמך בחיי הפנאי שלך!. אם יש כל בעיה עם המוצר, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נפתור את הבעיה בשבילך בהקדם האפשרי. תיאור : תכונות : מתאים לסלון, מסיבה, כלה, או בית נייל אמנות מנסה.5 יחידות סט הם מושלם יעיל עבור שניהם עבור מקצועי או נייל אמנות למידה use.It הוא נייד ונוח לשימוש ולבצע.עם טיפול הולם, ניתן ליהנות מהמברשות שלך במשך שנים.מפרט : כמות : 5 יחידותמשקל : אפליקציה 20 ידית חומר : עץ + מתכתאורך כולל : אפליקציה 17.7 מברשת חומר : סיליקוןפונקציה : נייל אמנות ציור, מנקדהערה : 1.באיכות גבוהה : עשוי באיכות גבוהה סיבים, לא עיוות, נגד קורוזיה, לא רופף זיפים.

מאפיינים מוצהרים

Quantity:
5pcs
Weight:
App 20g
Handle Material:
Wooden + Metal
Total length:
App 17.7cm
Brush Material:
Silicone
Function:
Nail art painting, dotting
Note:
1.High Quality:
Made of high quality fiber, no deformation, anti-corrosion, no loose bristles. Great for beginners in manicure
2.EASY TO USE:
Features an easy-to-grip handle and lightweight design for, sturdy performance.
3.Easy to clean:
After using the brush, it can be cleaned with alcohol or acetone or baby shampoo. Note
4.Enjoy DIY Nails:
Help yourself to DIY various nail art designs, whether you are a novice or a skilled manicurist Enjoy the time of DIY beautiful nails in your leisure life!
5.If there is any problem with the product, please contact us by email, we will solve the problem for you as soon as possible:
Package Included:
5 X Nail Pen :

ההצעות הטובות ביותר