• חדש
3 מדפסת גמיש פיי גיליון 265 ממ קוטר עגול מגנטי מיטת משטח עבור פלטפורמת דלתא דבק צלחת

3 מדפסת גמיש פיי גיליון 265 ממ קוטר עגול מגנטי מיטת משטח עבור פלטפורמת דלתא דבק צלחת

Rating 
ILS 25.99

כמות
במלאי

הידבקות מצוינת : עם דו צדדי ריסוס פיי אביב פלדת צלחת, זה יש הדבקה חזקה כדי לדבוק דגם בצורה טובה יותר אתה יכול להשתמש בכל צד. חומר מיוחד : עשוי מפוליאתילן שהוא מטבעו עמיד בפני להבה ונמוך בייצור עשן, חוזק גבוה ועמידות בחום. שטיחות מעולה : הוא מספק את משטח הבנייה השטוח ביותר בשוק, ומבטיח שטיחות גבוהה לתחתית ההדפסה, כדי לוודא שניתן לחבר את הדגם היטב למשטח פלטפורמת ההדפסה. קל להסרה : לקלף את החלק העליון חום מיטת ולכופף אותו להמריא מודלים בקלות כמו זה גמיש. ניתן לעשות שימוש חוזר עבור מספר פעמים, רק לנגב עם איזופרופיל אלכוהול בין הדפסי לתוצאות הטובות ביותר. מפרט מוצר : סוג : צורה עגולה חומר : מחשב+מגנט+פיי+צלחת פלדה גודל : 10.4" (265 מ " מ קוטר) תואם עם מיטת חום מדפסת דלתא 3 ד. עם לוח פלדה קפיצי ריסוס דו צדדי, יש לו הידבקות חזקה לדבוק בדגם בצורה טובה יותר. אתה יכול להשתמש בכל צד. פיי יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות יותר, אבל את מגנט מומלץ טמפ צריך לא מעל 80 תואר. אז זה לא תואם לשרירי הבטן או לפטג. ניתן לעשות שימוש חוזר עבור מספר פעמים, רק לנגב עם איזופרופיל אלכוהול בין הדפסי לתוצאות הטובות ביותר. בשל העובי של המדבקה, בבקשה להתאים את הגובה של הציר שלך.

מאפיינים מוצהרים

Type:
round shape
Material:
PC+Magnet+pei+steel plate
Size:
10.4 (265mm in diameter)
Compatible with Flsun QQ-S Delta 3d printer heat bed. :
Advantage:
1. With Double-sided spraying PEI spring steel plate, it has strong adhesion to adhere the model in a better way. You can use either side. :
2. PEI can withstand higher temperatures, but the magnet recommended temp should not over 80 degree. So it is not compatible with ABS or PETG. :
3. Can be reused for multiple times, just wipe down with isopropyl alcohol between prints for best results. :
Note:
1. Due to the thickness of the sticker, please adjust the height of your Z axis. :
2. Light sanding with 600-1000 grit sand paper can be done after lots of printing to give the PEI sheet more life. :
Package includes:
1 kit 265mm diameter round pei bed surface.

ההצעות הטובות ביותר