• חדש
דומינו סיליקון תבניות עבור שרף ליהוק, גדול גודל 28 חללים אפוקסי שרף דומינו עובש עבור עשה זאת בעצמך אפוקסי שרף

דומינו סיליקון תבניות עבור שרף ליהוק, גדול גודל 28 חללים אפוקסי שרף דומינו עובש עבור עשה זאת בעצמך אפוקסי שרף

Rating 
ILS 1.33

כמות
במלאי

,תבנית דומינו ליציקת שרף* משקל : 600 גרם; גודל חלל : 236 אינץ '(ליטר) על 1.18 אינץ '(וואט) על 0.39 אינץ '(שעה) עמוק ;גודל מוצר עובש : 10.16(וואט) אינץ 'על 10.51(ליטר) אינץ ' על 0. *דומינו שרף תבניות חומר * זה דומינו ליהוק עובש הוא עשוי באיכות גבוהה פלטינה מבוסס סיליקון. זה גמיש, עמיד, לשימוש חוזר וקל להסיר.אתה רק צריך לסובב את תבניות שרף הסיליקון ולשחרר את היצירה שלך מהתבניות שלך לאחר שהשרף נרפא לחלוטין. אתה יכול להתאים אישית את דומינו השרף שלך עם אפשרויות התאמה אישית שונות כמו צבע,דפוס,שם,מילה עליו, עשה זאת בעצמך מתנה מושלמת לחובבי הדומינו ולהפוך את חווית המשחק למיוחדת יותר. *מתנה ייחודית את דומינו עובש הוא נהדר עבור המשפחה שלך וחברים, ביצוע דומינו צעצועי עם אותם, לשפר הדדי רגשות ולבלות חג שמח וסופי שבוע. את 28 חללים שרף עובש הוא בשימוש נרחב עבור הקאפקייקס דקור, מאכלים, שוקולד, תכשיטים, סוכריות סוכריות, פונדנט, אלכוהול ג ' לי יריות, גומי, אחרים מאפה קינוח . זה יכול לשמש גם לייצור סבון, עפרונות צבעוניים, ייצור שעווה, מלאכת חימר עשה זאת בעצמך ועוד יצירות מדהימות אחרות. תבניות דומינו שרף ,תבניות משחק דומינו שרף אפוקסי 28 חללים, תבנית אפיית סיליקון עשה זאת בעצמך להכנת תכשיטי מלאכה,עוגה ,שוקולד מפרט : -חומר : תבנית סיליקון גודל מוצר : 10.16(וואט) אינץ 'על 10.51(ליטר) אינץ' על 0.55 (שעה) אינץ '-גודל חלל : 2.36 אינץ '(ליטר) על 1.18 אינץ '(וואט) על 0.39 אינץ ' (שעה) טווח עמיד בחום עמוק : -40 עד +446 מעלות פרנהייט, (-40 עד +230 מעלות צלזיוס)מתקדם תכונות : *לשימוש חוזר, רך וגמיש,לא קל נזק, עמיד, קל להסיר ונקי*קל להריסדרסין דומינו עובש הוא עשוי פרימיום איכות סיליקון עם תכונות של עבה, גמיש וניתן לשימוש חוזר.

מאפיינים מוצהרים

-Material:
Silicone
-Mold product size:
10.16(W) inches x 10.51(L) inches x 0.55 (H) inches
-Cavity Size:
2.36 inch(L) x 1.18inch(W) x 0.39 inch(H) deep
-Heat resistant range:
-40 to +446 degrees Fahrenheit, (-40 to +230 degrees Celsius)
Advanced Features:
*Reusable, soft and flexible,not easy to damage, durable, easy to remove and clean:
*Easy to Demold:
Resin domino mold is made of premium quality silicone with features of thick, flexible and reusable.Just twist the resin dominoes molds to push out the resin pieces after ensure that they completely turn solid.:
*DIY Resin Gift:
The resin Dominoes Molds is great to make Personalized crystal dominoes.You can add your favorite color patterns and text in the mold as a birthday gift or Christmas gift to your family and friends.:
*Yummy Treats:
Can be used for making cupcake toppers, edibles, chocolate snacks, hard candy, fondant, butter patties and other amazing creations. Can also be used in the freezer to make awesome ice cubes.:
*Enjoy Happy Family Time:
Having a great fun game time with your family and enjoy the DIY fun of craft casting.:

ההצעות הטובות ביותר