• חדש
RAILONCH DIY 5D פיניקס ערכת ציור יהלומים למבוגרים, לידה מחדש של נירוונה, ערכות אמנויות יהלומים

RAILONCH DIY 5D פיניקס ערכת ציור יהלומים למבוגרים, לידה מחדש של נירוונה, ערכות אמנויות יהלומים

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

חומר דפוס גדול וגודל גבוה : בד סביבתי ויהלומים עגולים כלים והדפסת צבע מקדחה מלאה, מרקם נחמד ותחושה אסתטית. ערכת ציור יהלומים DIY קל למימוש יצירות אמנות קלאסיות. תוכלו ליהנות מהכיף של עשיית פסיפס, לחוות את התחושה של להיות צייר ולטפח סבלנות. מתאים למתחילים, קשישים וילדים. הוא כיום הקישוט הפופולרי ביותר ב- DIY. מלאכות DIY : ציור זה הוא מוצר מוגמר למחצה עם הוראות מפורטות והתאמת צבע מושלמת, המתאימה למבוגרים, ילדים להגברת הביטחון העצמי ולהפחתת לחץ על ידי ביצוע Diamond Art Diy. קישורי מוצר מראים גדלים קבועים. אם לא מה שאתה צריך. אתה יכול ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. אנו יכולים לספק לך הצעת מחיר מתאימה. מתנה מושלמת וקישוט ייחודי. ציור יהלומים מושלם לקישוט הסלון, חדר השינה, המשרד, המסעדה, הבר או בכל מקום שתרצו להתאים לסגנון קישוט אחר. חומר דפוס גדול וגודל גבוה : בד סביבתי ויהלומים עגולים. כלים והדפסת צבע מקדחה מלאה, מרקם נחמד ותחושה אסתטית. ערכת ציור יהלומים DIY קל למימוש יצירות אמנות קלאסיות. תוכלו ליהנות מהכיף של עשיית פסיפס, לחוות את התחושה של להיות צייר ולטפח סבלנות. מתאים למתחילים, קשישים וילדים. הוא כיום הקישוט הפופולרי ביותר ב- DIY. מלאכות DIY : ציור זה הוא מוצר מוגמר למחצה עם הוראות מפורטות והתאמת צבע מושלמת, המתאימה למבוגרים, ילדים להגברת הביטחון העצמי ולהפחתת לחץ על ידי ביצוע Diamond Art Diy. קישורי מוצר מראים גדלים קבועים. אם לא מה שאתה צריך. אתה יכול ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. אנו יכולים לספק לך הצעת מחיר מתאימה. מתנה מושלמת וקישוט ייחודי. ציור יהלומים מושלם לקישוט הסלון, חדר השינה, המשרד, המסעדה, הבר או בכל מקום שתרצו להתאים לסגנון קישוט אחר.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Resin Diamond + Canvas.
DIY Steps:
1. Open the packaging and take out of the canvas, diamond bags and tools.:
2. Check the code number of diamonds and the corresponding symbol.:
3. Put the diamonds into the plastic case. Only uncover the needed area to avoid dust onto other adhesive parts.:
4. Stick the diamonds on the corresponding symbol of the canvas by the pen.:
5. After all symbol areas are stuck with diamonds, adjust the edge of diamonds by the ruler to regulate diamonds neatly, then use book or your hand to press diamonds properly to make it firm.:
When you have completed all the previous steps, you can decorate them with a beautiful photo frame:
Note:
1. The product not included the frame. It is just a rolled canvas. Please frame it by glass or wooden and hang in your home as for decoration adornments.:
2.The diamond inedible, do not let children play in order to avoid accidents such as swallowing. :

ההצעות הטובות ביותר