• חדש
מגש התחממות חשמלית מזון חם יותר, למסיבת מזנונים, מסעדות, מסיבות, אירועים, ארוחות בית ונסיעות, חמות חמות רב -פונקציונליות

מגש התחממות חשמלית מזון חם יותר, למסיבת מזנונים, מסעדות, מסיבות, אירועים, ארוחות בית ונסיעות, חמות חמות רב -פונקציונליות

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

► מספק את החום הנכון : מגש התחממות חשמלית זו כולל טכנולוגיית חימום אינפרא אדום רחוקה וחסכון באנרגיה ותומך בהגדרות טמפרטורה מתכווננות בין 40 ל 120 מעלות צלזיוס (104 מעלות צלזיוס עד 248 מעלות צלזיוס), ומאפשר לך לחמם כלים לאידיאל טֶמפֶּרָטוּרָה ► קומפקטי אך מרווח : 20x15x0. צלחת התחממות מזון מהפכנית זו בעלת עיצוב קומפקטי ורזה יותר שמתאים בבטחה על כל שולחן או מונה. כבל החשמל הניתן לניתוק מקל על האחסון והנייד. ► החלק העליון של זכוכית שחורה מסוגננת : החלק העליון של הזכוכית המחוסמת המהפכנית ייצר מראה אלגנטי ונקי המושלם לכל מקום על כל שולחן, משטח משטח או מזנון. ותהליך ההרפיה מעניק למשטח הזכוכית אבטחה חזקה ועמידה בחום. ► תצוגה מגע ותצוגה דיגיטלית : עם פקדי מגע קלים לשימוש ותצוגה קלה לקריאה, תוכלו להתאים אישית את הטמפרטורה האידיאלית בקלות. הפגישה של 9 שעות וטיימר של 12 שעות יכולים לעזור לך לנהל ביעילות את זמן הפתיחה או הסגירה של הצלחת החמה. ► המשך למסיבה : שטח פנים גדול ועיצוב מלוטש ונייד מאפשר לך לחמם כלים מרובים על משטח מתוחכם אחד. בטוח לשימוש על משטחי שולחן ושולחנות, כך שתוכלו להרגיש בטוחים להביא את החום למסיבה. ► מספק את החום הנכון : מגש התחממות חשמלית זו כולל טכנולוגיית חימום אינפרא אדום רחוקה וחסכון באנרגיה ותומך בהגדרות טמפרטורה מתכווננות בין 40 ל 120 מעלות צלזיוס (104 מעלות צלזיוס עד 248 מעלות צלזיוס), ומאפשר לך לחמם כלים לאידיאל טֶמפֶּרָטוּרָה. ► קומפקטי אך מרווח : 20x15x0. צלחת התחממות מזון מהפכנית זו בעלת עיצוב קומפקטי ורזה יותר שמתאים בבטחה על כל שולחן או מונה. כבל החשמל הניתן לניתוק מקל על האחסון והנייד. ► החלק העליון של זכוכית שחורה מסוגננת : החלק העליון של הזכוכית המחוסמת המהפכנית ייצר מראה אלגנטי ונקי המושלם לכל מקום על כל שולחן, משטח משטח או מזנון. ותהליך ההרפיה מעניק למשטח הזכוכית אבטחה חזקה ועמידה בחום. ► תצוגה מגע ותצוגה דיגיטלית : עם פקדי מגע קלים לשימוש ותצוגה קלה לקריאה, תוכלו להתאים אישית את הטמפרטורה האידיאלית בקלות.

מאפיינים מוצהרים

* Power:
300W
* Panel Material:
Tempered Glass
* Size:
Size
Adjustable Temperature Control:
Adjustable temperature range of 40°C-120°C (104°F-248°F), keep the constant temperature when the set temperature is reached. Energy-saving and high efficiency.:
Non-Stick Tempered Glass:
Black tempered glass top looks great on any desk or buffet. The revolutionary glass panel design makes cleaning a breeze.:
Works with All Heat Resistant Tableware:
Our buffet warming plate can be used with any heat-resistant tableware such as ceramic, glass, stone, stainless steel, casseroles and iron pans. :

ההצעות הטובות ביותר