• חדש
ליון ארובה לטאטא ערכת ארובה גורפת מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט

ליון ארובה לטאטא ערכת ארובה גורפת מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט

Rating 
ILS 94.55

כמות
במלאי

נוח ומהיר התקנה : קל לשימוש ותפעול, להתחבר מרובה מוטות כדי להרחיב כיסוי המוט הוא גמיש ויכול לכופף בצורה מושלמת דרך אלה קשה ארובות. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. ראש סיבי פוליאסטר מחוזק : המוט וראש העבודה עשויים מסיבי פוליאסטר מחוזקים, עמידים ולא יגרדו את המשטח הפנימי של ארובת הארובה. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. בשימוש מקצועי : הקריאוזוט ופסולת אחרת בארובה עלולים להפריע לאוורור תקין ויש להם סיכונים פוטנציאליים. מברשת ארובה זו יכולה להסיר ביעילות כתמי שמן בארובה העלולים לגרום לשריפה, מה שהופך את השימוש בארובה לבטוח יותר. קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל של המתאים מוט אורך, הארובה יכול להיות ביעילות לנקות מלמטה למעלה. על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים. יישום רחב : זה יכול לשמש עם מקדחות חשמליות (החבילה אינה כוללת מקדחות חשמליות). הוא מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. יש לו החלפת מברשת ראש יד כף מברשת ראש. ארובה גורף מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט סט פוליאסטר סיבי ניקוי כלי אבזר כולל גמיש מוטות, 1 מברשת נקודת סיכת ראש : גבוהה-איכות חומרים : את מוט ועבודה ראש עשויים מחוזק ניילון, אשר הוא עמיד ולא לשרוט את משטח פנימי של ארובה ארובה.נוח ומהיר התקנה : קל לשימוש ותפעול, להתחבר מרובה קטבים כדי להרחיב כיסוי. המוט גמיש ויכול להתכופף בצורה מושלמת דרך ארובות קשות.קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל של המתאים מוט אורך, הארובה יכול להיות ביעילות לנקות מלמטה למעלה.כיצד להשתמש : שלב 1 : לחבר את מוטות שני על ידי שני;שלב 2 : לצרף את זיפי עם מוטות;שלב 3 : לשים את מברשת לתוך הפליטה;שלב 4 : שקופיות המוט לתוך הפליטה;שלב 5 : מצורף את תרגיל עם מוט;שלב 6 : להתחיל ניקוי הארובה.

מאפיינים מוצהרים

41 cm x 9 rods/12 rods/15 rods:
61 cm x 9 rods/12 rods/15 rods:
Package Including:
410mm x 9 rods/12 rods/15 rods + 1xBrush Head + 1xChuck Adapter + 1xSmall Wrench:
610mm x 9 rods/12 rods/15 rods + 1xBrush Head + 1xChuck Adapter + 1xSmall Wrench:
Warm prompt:
1.Only the above list is included, other products are not included.The other products in the picture only show how they are used.:
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.NOT WORKING WITH FLEXIBLE FOIL DUCT.:
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :

ההצעות הטובות ביותר