• חדש
3 יחידות ריינסטון בית ערכות תיקוני תליית תליון קיר אמנות דלת חג המולד לשנה חדשה בית תפאורה

3 יחידות ריינסטון בית ערכות תיקוני תליית תליון קיר אמנות דלת חג המולד לשנה חדשה בית תפאורה

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

גודל : 140 * 120 מ מ להוסיף חיוניות לחיים שלך : דפוסי אקריליק אפליקצית עשה זאת בעצמך חי,קישוטי קיר כדי להחיות את הגדר שלך,קירות,גינה. את חגיגי קישוט סט הוא המתנה המושלמת עבור פנים בית מעצבי וסגנון חיים אוהבי עם יפה יצירות אמנות אתה לא יכול להשתבש עם. קישוט-תצוגה בכל מקום שתרצה,כגון מרפסות,מטבחים,חדרי סיעוד, חדרי שינה ועוד. את שרשרת על למעלה של זה קיר תליית יכול להיות קבוע לציפורניים וכל תליית מתלה לתצוגה קלה. גודל : 140 * 120 מ מ.להוסיף חיוניות לחיים שלך : דפוסי אקריליק אפליקצית עשה זאת בעצמך חי,קישוטי קיר כדי להחיות את הגדר שלך,קירות,גינה.את חגיגי קישוט סט הוא המתנה המושלמת עבור פנים בית מעצבי וסגנון חיים אוהבי עם יפה יצירות אמנות אתה לא יכול להשתבש עם.קישוט-תצוגה בכל מקום שתרצה,כגון מרפסות,מטבחים,חדרי סיעוד, חדרי שינה ועוד.את שרשרת על למעלה של זה קיר תליית יכול להיות קבוע לציפורניים וכל תליית מתלה לתצוגה קלה.מפרט : שם : אפליקצית עשה זאת בעצמך ריינסטון תליוןחומר : אקריליקגודל : 140*120 ממאריזה : אריזת שקית בועה צבע : צבע מעורברשימת אריזה : 3*יישום עשה זאתהערות : 1.רק למכור מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים.מאז מדידה ידנית נדרש, נא להשאיר רווח של 1-3 סנטימטר.בשל הבדלי מסך,הצבע עשוי להיות מעט שונה מהצבע הצפוי שלך, בבקשה לאפשר.

מאפיינים מוצהרים

Name:
DIY Applique Rhinestone Pendant
Material:
Acrylic
Size:
140*120mm
Packing:
Bubble Bag Packaging
Colour:
Mixed Color
Packing list:
3*X DIY Applique:
Notes:
1.Only sell main products,not other products.:
2.Since manual measurement is required,please leave a space of 1-3 cm.:
3.Due to screen differences,the color may be slightly different from your expected color,please allow.:
DIY Applique Diamond Pendant Production Steps:
1.Open the package,check whether the diamond painting tools are complete.:
2.According to the resin diamond colour ,choose a colour on the plate,it can increase the speed if you paste the same colour at once.:
3.Find the appropriate colour on the canvas and start pasting until it is finished.:
4.When finished,take some books and press them on top of the acrylic plate for a while in order to make the diamonds stable.:
5.When you are finally finished,you can hang up your results and enjoy decorating your home and adding life to it.:
Remind:
After receiving the packaging,please check the packaging and the product carefully.If the received item is defective or has any questions,please contact us via email to resolve the problem.We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
perfect for Christmas decoration. :

ההצעות הטובות ביותר