• חדש
RAILONCH DIY 5D ציור יהלום לפי ערכות מספר, סוסים דוהרים ערכות ציור יהלומים עגול ערכות אמנות יהלום

RAILONCH DIY 5D ציור יהלום לפי ערכות מספר, סוסים דוהרים ערכות ציור יהלומים עגול ערכות אמנות יהלום

Rating 
ILS 68.50

כמות
במלאי

מתנה מושלמת וקישוט ייחודי ציור יהלומים מושלם לקישוט הסלון, חדר השינה, המשרד, המסעדה, הבר או בכל מקום שתרצו להתאים לסגנון קישוט אחר. הדפסת קנבס שמן בהגדרה גבוהה לא תעוות את העיניים בתהליך של יצירת ערכות אמנות יהלומים. ולתבנית עצמה יש רקע דביק כדי לשמור על התמונה דביקה ואז האבני החן יחזיקו, אל תדאגו כי אבני חן ייפולו מבד. בכל אבני החן העגולות האיכותיות בעלות 26 שורות, מה שהופך את החרוזים ליותר זורקים. צבע היהלומים לעולם לא ידהה. התהליך של ביצוע ציור יהלומים עגול קל יותר למתחילים. ציור יהלום DIY יכול להקל על לחץ, להתאים רגשות, להגביר את הביטחון העצמי ולהתמיד בפיתוח סבלנות. מתאים לקשישים/ילדים/מבוגרים. ערכת ציור יהלומים היא הקישוט הפופולרי ביותר, היא יכולה לשמש גם כמתנה, כמו יום הולדת, חג המולד, חג ההודיה, מסיבה, חתונה וכו ' אותנו ואנחנו נביא לך מחדש את היהלומים בחינם. מפרט : חומר : שרף יהלום + בד. פתח את האריזה והוצא מהבד, שקיות יהלומים וכלים. בדוק את מספר הקוד של היהלומים ואת הסמל המתאים. הכניסו את היהלומים למארז הפלסטיק. חשוף רק את האזור הדרוש כדי להימנע מאבק על חלקי דבק אחרים. הדביקו את היהלומים בסמל המתאים של הבד על ידי העט. לאחר כל אזורי הסמל תקועים עם יהלומים, התאם את קצה היהלומים על ידי השליט כדי לווסת את היהלומים בצורה מסודרת, ואז השתמש בספר או בידך כדי ללחוץ על יהלומים כראוי כדי להיות יציב.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Resin Diamond + Canvas.
DIY Steps:
1. Open the packaging and take out of the canvas, diamond bags and tools.:
2. Check the code number of diamonds and the corresponding symbol.:
3. Put the diamonds into the plastic case. Only uncover the needed area to avoid dust onto other adhesive parts.:
4. Stick the diamonds on the corresponding symbol of the canvas by the pen.:
5. After all symbol areas are stuck with diamonds, adjust the edge of diamonds by the ruler to regulate diamonds neatly, then use book or your hand to press diamonds properly to make it firm.:
When you have completed all the previous steps, you can decorate them with a beautiful photo frame:
Note:
1. The product not included the frame. It is just a rolled canvas. Please frame it by glass or wooden and hang in your home as for decoration adornments.:
2.The diamond inedible, do not let children play in order to avoid accidents such as swallowing. :

ההצעות הטובות ביותר