• חדש
Gyk ספורט מקצועי קטלבלס, תחרות צבע פלדה של כל הקטל, גברים ונשים אתלטים המרימים משקולות קטלבל,

Gyk ספורט מקצועי קטלבלס, תחרות צבע פלדה של כל הקטל, גברים ונשים אתלטים המרימים משקולות קטלבל,

Rating 
ILS 169.00

כמות
במלאי

▶ פלסטיק מצופה צבע, נירוסטה אופציונלית רב-צבעונית ואיכותית, עטופה בציפוי פלסטיק עבה ידידותי לסביבה, צבע יפה יכול גם לחגר חיכוך ולהגדיל את חיי השירות ▶ ידית מצופה, נוח וכושר. הידית מרקמת ומלוטשת, והשכבה השקופה המבריקה הופכת אותה לנוחה וחלקה להחזקה. ▶ קיימים מפרטים מרובים, בחר כרצונך, לעמוד בקבוצות שונות של אנשים, כדי לענות על מגוון צרכי כושר, עמידים, היגייניים וקלים לתחזוקה. ▶ משקלו של הקטלבל מגוון. הוא אינו מכוון לשרירים מבודדים, אלא לשרשרות השרירים המורכבות של הגוף כולו. ▶ תרגיל Kettlebell יעזור לכם לשפר, להגביר את הכוח והסיבולת. קטלבלים מתאימים מאוד לאנשים עם לוחות זמנים עמוסים ויכולים לספק לך פעילות גופנית מהירה ואינטנסיבית. שם : תחרות צבעונית מקצועית קומטבל-חומר : ציורי פלדה באיכות גבוהה פירוט : 4/6/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26 ק"ג פוזה : אימונים גופניים ניתנים לתרחישים : ציוד כושר, גוף כושר, מגמות ספורט : פונקציה : דד פליפט פעמון כפול-זרוע/היפוך זרוע יחידה ודחיפה מעלה/זרוע יחידה ותכוני דחיפה : המראה אחיד בגודל, טווח המשקל הוא 4-26 ק"ג, הידית מטופלת בצבע טבעי ומצב הפלדה המקורי נשמר , שהוא ארגונומי. ככל שמשתמשת הידית המקורית ארוכה יותר, ככל שהוא יפחית את צמיחתם של קלות על הקטלנים התחרותיים המקצועיים, תרגילי CF גופניים מקצועיים עומדים, באמצעות תרגילים יכולים לחזק את הגפיים העליונות, את כוחם של שרירים כמו תא המטען והגפיים התחתונות משפרות את סיבולת השרירים ומשפרות ביעילות את היכולת האתלטית.

מאפיינים מוצהרים

4/6/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26KG:
Purpose:
physical training
Applicable scenarios:
fitness equipment, fitness body, sports trends
Function:
double-arm bell deadlift/single arm flip and push up/single arm squat and push up
Features:
The appearance is uniform in size, the weight span is 4-26KG, the handle is treated with natural color, and the original steel state is retained, which is ergonomic.:
The longer the original handle is used, the smoother it will reduce the growth of calluses on the palm.:
Professional competitive kettlebells, professional physical fitness CF exercises are standing, through exercises can effectively strengthen the upper limbs,:
The strength of muscles such as the trunk and lower limbs improves muscle endurance and effectively improves athletic ability. :

ההצעות הטובות ביותר