• חדש
טלפון חותך, טלפון קווי מזהי 8975 מהדורת שדרוג פרל לבן וינטג 'טלפון עתיק וינטג

טלפון חותך, טלפון קווי מזהי 8975 מהדורת שדרוג פרל לבן וינטג 'טלפון עתיק וינטג

Rating 
ILS 34.64

כמות
במלאי

Permium טלפון קווי קווי - טלפון וינטג 'דיגיטלי זה הוא השילוב של אמנות דקורטיבית וטכנולוגיה מודרנית מעוצב משרף איכותי ידידותי לסביבה + סוגר מתכת + ABS ידית ABS אביזרים אביזרים, מלא באוויר קלאסי ורטרו, כולל גם פונקציות מעשיות הכוללות חיוג או מענה. Performance ביצועים טובים - טלפון יצירתי זה תואם מערכת כפולה FSK/DTMF. איכות השיחה יציבה, ברורה ונטולת רעש. ☎ תצוגת LCD דיגיטלית - למעט הצגת מספר השיחה הנכנס או מספר החיוג, יש לה גם לוח שנה, זמן, COLCK וימים של השבוע. ☎ פונקציה עוצמתית - פונקציית אטום-רעם, IP ו- P/T. ניתן לבדוק בקלות מספרים מחויטים, לאפשר לך לבדוק ולפנות את המתקשר בנוחות. ☎ אין צורך בסוללה המופעלת באמצעות קו טלפוני, חיסכון באנרגיה וידידותי לסביבה. עיצוב קלאסי ואלגנטי הופך אותו לקישוט מושלם לחדר משרדים בסלון חדר שינה, כמו בחירה טובה למתנה חמה ביתית, או מתנה לחברים ולשותפים עסקיים. מפרט : גודל : בערך.63 אינץ 'צבע : תצוגה לבנה של פנינה : אספקת חשמל אנגלית מצב : אספקת חשמל של קו טלפון, אין אספקת חשמל חיצונית חומר נדרש : שרף ידידותי לסביבה + סוגר מתכת + אביזרי ידית ABS מתאימים : למתנות, מתנות, סלון, מיטת חדר שינה, לימוד, מלון, חנות ביתית וכו ' של מוצר זה אינו חל על בריטניה.

מאפיינים מוצהרים

Size:
Approx. 19*19*27cm/7.48*7.48*10.63in
Color:
pearl white
Display:
English
Power supply mode:
telephone line power supply, no external power supply required
Material:
environmentally friendly resin + metal bracket + ABS handle accessories
Suitable:
For gifts, gifts, living room, bedroom bedside, study, hotel, home store, etc.
Package List:
Landline * 1:
Telephone handle * 1:
Handle bracket * 1:
Telephone line * 1:
English manual * 1:
Screwdriver * 1:
Note:
1. The telephone line interface of this product is not applicable to the UK. UK customers are recommended to consider carefully . If you really like our products, please purchase the adapter cable to adapt to our products.:
2. After the installation of the telephone bracket, there will be a certain amplitude of shaking. This is a deliberate design for the telephone support in order to avoid the principle of leverage. There is no quality problem, and does not affect the usage and the appearance. :

ההצעות הטובות ביותר