• חדש
קטלבלס ספורט מקצועי של גיק,קטלבלס תחרות צבע מפלדה, גברים ונשים אתלטיים הרמת משקולות קטלבלס, ציוד כושר

קטלבלס ספורט מקצועי של גיק,קטלבלס תחרות צבע מפלדה, גברים ונשים אתלטיים הרמת משקולות קטלבלס, ציוד כושר

Rating 
ILS 13.99

כמות
במלאי

* צבע מצופה פלסטיק, רב צבע אופציונלי, באיכות גבוהה נירוסטה הוא עטוף עם עבה ידידותי לסביבה פלסטיק ציפוי, יפה צבע יכול גם חיץ חיכוך ולהגדיל שירות חיים * מצופה ידית, נוח וכושר. הידית בעלת מרקם ומלוטש, והשכבה השקופה והמבריקה הופכת אותה לנוחה וחלקה לאחיזה. * מפרטים מרובים זמינים, בחר כרצונך, לפגוש קבוצות שונות של אנשים, כדי לענות על מגוון צרכי כושר, עמיד, היגייני וקל לתחזוקה. : משקל הקטלבל מגוון. הוא אינו מכוון לשרירים מבודדים, אלא לשרשראות השרירים המורכבות של כל הגוף. תרגיל קטלבל יעזור לך להשתפר, להגביר כוח וסיבולת. קטלבלס מתאימים מאוד לאנשים עם לוחות זמנים עמוסים ויכולים לספק לכם פעילות גופנית מהירה ואינטנסיבית. שם : צבעוני תחרות מקצועי קטלבלחומר : גבוהה-איכות פלדה צבעמפרט : 4/6/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26 קגמטרה : פיזי אימוןתרחישים ישימים : ציוד כושר, כושר גוף, ספורט מגמותפונקציה : כפול-זרוע פעמון דדליפט/אחת זרוע להעיף ולדחוף למעלה/אחת זרוע גוץ ולדחוף עדתכונות : את מראה הוא אחיד בגודל, את משקל תוחלת הוא 4-26 קג, את ידית מטופל עם טבעי צבע, ומצב הפלדה המקורי נשמר, שהוא ארגונומי.ככל שהידית המקורית משמשת זמן רב יותר, כך היא תפחית את צמיחת היבלות בכף היד.

מאפיינים מוצהרים

4/6/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26KG:
Purpose:
physical training
Applicable scenarios:
fitness equipment, fitness body, sports trends
Function:
double-arm bell deadlift/single arm flip and push up/single arm squat and push up
Features:
The appearance is uniform in size, the weight span is 4-26KG, the handle is treated with natural color, and the original steel state is retained, which is ergonomic.:
The longer the original handle is used, the smoother it will reduce the growth of calluses on the palm.:
Professional competitive kettlebells, professional physical fitness CF exercises are standing, through exercises can effectively strengthen the upper limbs,:
The strength of muscles such as the trunk and lower limbs improves muscle endurance and effectively improves athletic ability. :

ההצעות הטובות ביותר