• חדש
רצועת בטיחות שלט רחוק FPV, רצועת בטיחות שלט רחוק רצועת שלט רחוק רצועת בטיחות שלט רחוק

רצועת בטיחות שלט רחוק FPV, רצועת בטיחות שלט רחוק רצועת שלט רחוק רצועת בטיחות שלט רחוק

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

אבזם התאמת אורך, אורך מתכוונן, טווח התאמת אורך 550-920 מ"מ, כדי לעמוד בשימוש בדרישות אורך החבל אמצו את מצב הצפוי של ניילון, לא קל לצייר חוט, להרגיש רך ונוח יותר ונשא. השרוך ​​תולה את השלט הרחוק סביב צווארך, ומונע ביעילות ליפול בטעות. הוא מצויד בחבל אחסון, שניתן לאחסן אותו כאשר אינו בשימוש לנשיאה קלה, והקרס קל ל, המתאים לשלט רחוק משולבת FPV. רצועת השלט הרחוק משחררת את הידיים, ומפחיתה למעשה את הלחץ על הידיים ומקל על השליטה. אבזם התאמת אורך, אורך מתכוונן, טווח התאמת אורך 550-920 מ"מ, כדי לעמוד בשימוש בדרישות אורך החבל. אמצו את מצב הצפוי של ניילון, לא קל לצייר חוט, להרגיש רך ונוח יותר ונשא. השרוך ​​תולה את השלט הרחוק סביב צווארך, ומונע ביעילות ליפול בטעות. הוא מצויד בחבל אחסון, שניתן לאחסן אותו כאשר אינו בשימוש לנשיאה קלה, והקרס קל ל, המתאים לשלט רחוק משולבת FPV. רצועת השלט הרחוק משחררת את הידיים, ומפחיתה למעשה את הלחץ על הידיים ומקל על השליטה. אימץ מצב צפוי ניילון, לא קל לצייר חוט, מרגיש רך ונוח יותר ונשא . השרוך ​​תולה את השלט הרחוק סביב צווארך, ומונע ביעילות ליפול בטעות . אבזם התאמת אורך, אורך מתכוונן, טווח התאמת אורך 550-920 מ"מ, כדי לעמוד בשימוש בדרישות אורך החבל .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Remote Control Strap
Material:
Nylon
Color:
Black
Weight:
Approx.38g/1.3oz
The Shortest Length:
Approx. 550mm/21.7in
The Longest Length:
Approx. 920mm/36.2in
Quantity:
1 Pcs
Applicable Models:
Fit for DJI FPV Remote Control
PackageList:
1 x Special Strap for Remote Control:
Note:
1. The delivery does not include FPV remote control.2. Please allow 0‑0.1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

ההצעות הטובות ביותר