• חדש
6 רשתות פתית שלג נייל אמנות מדבקות מדבקות 3 ד פתית שלג נייל גליטר פאייטים הולוגרפית לייזר לבן זהב

6 רשתות פתית שלג נייל אמנות מדבקות מדבקות 3 ד פתית שלג נייל גליטר פאייטים הולוגרפית לייזר לבן זהב

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

*פתית שלג נצנצים לציפורניים* - פתית שלג נייל פאייטים יש 6 צבעים שונים, כל אחד מהם הוא שנבחר בקפידה וארוז בקופסא אחסון אתה יכול לבחור צבעים שונים כדי לקשט את הציפורניים, ליצור מגוון של עיצוב מסמר פתית שלג מסנוור. *פרימיום חומר * - פתית שלג נייל גליטר פתיתי עשויים באיכות גבוהה חומר, מראה שונה פלאש אפקטים מזוויות שונות. אשר בטוח ללבוש על העור. גם יכול לשמש עם שיער ג ' ל או גליטר פריימר כדי לשמור על שלך נוצץ להישאר יותר, קל להסיר עם מים. *נרחב שימוש * - פתית שלג נייל מדבקות יכול לשמש לא רק עבור נייל אמנות קישוט, אבל גם עבור גוף פנים איפור גליטר קישוט, לתת לך יותר נוצץ אפקטים. ויכול לשמש כקישוט במקרי טלפון, ספרים, ארנק, נעליים, ייצור תכשיטים, כרטיסי ברכה, מראות, מלאכת יד עשה זאת בעצמך וכו'. *קל לשימוש - מתאים לאנשי מקצוע או למתחילים. פתית שלג נייל מדבקות מושלם עבור טבעי או מלאכותי ציפורניים. וניתן לשלב אותו עם כל לק ג ' ל אולטרה סגול, אבקת טבילה וכל אבקת הציפורניים. *שירות לקוחות * - כל שאלות ייענו בתוך 12 שעות. אם את חג המולד נייל גליטר פאייטים הוא פגום או יש בעיות איכות רציניות, אנו נותנים לך תשובה מספקת או החזר מלא. *פתית שלג נצנצים לציפורניים* - פתית שלג נייל פאייטים יש 6 צבעים שונים, כל אחד מהם הוא שנבחר בקפידה וארוז בקופסא אחסון. אתה יכול לבחור צבעים שונים כדי לקשט את הציפורניים, ליצור מגוון של עיצוב מסמר פתית שלג מסנוור. *פרימיום חומר * - פתית שלג נייל גליטר פתיתי עשויים באיכות גבוהה חומר, מראה שונה פלאש אפקטים מזוויות שונות. אשר בטוח ללבוש על העור. גם יכול לשמש עם שיער ג ' ל או גליטר פריימר כדי לשמור על שלך נוצץ להישאר יותר, קל להסיר עם מים. *נרחב שימוש * - פתית שלג נייל מדבקות יכול לשמש לא רק עבור נייל אמנות קישוט, אבל גם עבור גוף פנים איפור גליטר קישוט, לתת לך יותר נוצץ אפקטים. ויכול לשמש כקישוט במקרי טלפון, ספרים, ארנק, נעליים, ייצור תכשיטים, כרטיסי ברכה, מראות, מלאכת יד עשה זאת בעצמך וכו'. *קל לשימוש - מתאים לאנשי מקצוע או למתחילים. פתית שלג נייל מדבקות מושלם עבור טבעי או מלאכותי ציפורניים. וניתן לשלב אותו עם כל לק ג ' ל אולטרה סגול, אבקת טבילה וכל אבקת הציפורניים.

מאפיינים מוצהרים

Quantity:
6 Colors Snowflake Nail Art Sequins
Color:
Multi-Color
Type:
Winter Snow Nail Glitter
Product Feature:
1. Drip in glitter glow at festivals with under the eye glam glitter tears or on the cheekbones for a club night ready reflecting highlight.:
2. Make your nails look colorful and shiny.:
3. Suitable to apply on UV gel nails / acrylic nails / natural nails / etc.:
4. Suitable for stage performance, night out, graduation party, fancy dress party and so on.:
How to do Sequin Nails:
1. Choose your nail polish color.:
2. Choose the color of your sequin. They should go together, the contrast should be fine.:
3. Apply a base coat. You need it to protect your nails.:
4. Apply two thin coats of your chosen nail polish.:
5. Press the sequins on your nails, If the sequins are small, just spill them on to your nails.:
6. Apply a top coat to prevent the sequins from falling off.:
Warm tips:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same. :

ההצעות הטובות ביותר