• חדש
יד צינור מבטל חסימה, ביוב צינור כדום, חרוטי ראש ביוב מבטל חסימה אינסטלציה ניקוז נחש ניקוז לסתום

יד צינור מבטל חסימה, ביוב צינור כדום, חרוטי ראש ביוב מבטל חסימה אינסטלציה ניקוז נחש ניקוז לסתום

Rating 
ILS 41.09

כמות
במלאי

פעולה בטוחה : יד כננת צינור חוסם, סרן מרכז עיצוב, עם הזזה שרוול שיכול לסובב באופן חופשי כדי למנוע חיכוך וחימום במהלך פעולה אביב פלדה : את מודרך טנדר לזרות ראש הוא עשוי אביב פלדה עם חוזק גבוה וכיפוף התנגדות, מתאים יותר סצנות. יעילות גבוהה : עם סרן מרכזי מכניקת עיצוב, את מרכז הוא מאוזן כדי להבטיח גבוהה שיעור חפירה, את החלקה ידית הוא נוח להחזיק. דיור פ : מעטפת חסימת הצינור עשויה מחומר פ דפוס, העמיד בפני הזדקנות ונפילה ומאריך מאוד את חיי השירות שלו. יישום רחב : את יד צינור חוסם הוא עיצוב נייד, בשימוש נרחב כדי לזרות נפוץ ביתי צינורות, כגון ניקוז רצפה, אסלה, כיור, וכו'. מפרט : סוג פריט : ביוב מחפר חומר : פ, אביב פלדההיקף היישום : נפוץ ביתי צינורות, כגון ניקוז רצפה, שירותים, כיור, ירקות בריכה, וכו'.רשימת חבילה : 1 מחפר ביובהערה : 1. כאשר התרופפות את להפסיק בורג, לא להחזיק את חוט חבל נגד הגוף שלך כדי למנוע את חוט חבל לברוח ולפגוע אנשים. אין לפעול או לשחק עם קטינים כדי למנוע סכנה. כאשר חבל התיל משתרע לתוך הצינור לצורך חפירה, יש להדק את בורג העצירה כדי למנוע את נפילת חבל התיל לצינור. (ניקוי, ייבוש וניגוב שמן).

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Sewer Dredger
Material:
PE, Spring Steel
Scope of Application:
Common household pipes, such as floor drain, toilet, washbasin, vegetable pool, etc.
Package List:
1 x Sewer Dredger:
Note:
1. When loosening the stop screw, do not hold the wire rope against your body to prevent the wire rope from escaping and hurting people.:
2. Do not operate or play with minors to prevent danger.:
3. When the wire rope extends into the pipe for dredging, the stop screw must be tightened to prevent the wire rope from falling into the pipe.:
4. Remember maintenance. (Cleaning, drying and oil wiping) :

ההצעות הטובות ביותר