• חדש
אמנות נייל חותמת סיליקון שקוף נייל חותמת עשה זאת בעצמך נייל חותמת מניקור כלי עם ביול צלחת

אמנות נייל חותמת סיליקון שקוף נייל חותמת עשה זאת בעצמך נייל חותמת מניקור כלי עם ביול צלחת

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

שקוף וברור : נייל חותמת יכול לעזור לך לראות את דפוס טוב יותר, סיליקון עוזר להרים את דפוס בקלות מהלוח עשה זאת בעצמך : תהנה עם אמנות ציפורניים עשה זאת בעצמך. מגיע עם שני לוחות דפוס פלסטיק בדוגמת אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך. כוח ספיחה חזק : את סיליקון ראש יש כוח ספיחה חזק, אשר יכול מאוד לשחזר את דפוס וליצור עדין משטח ציפורן. קל לשימוש : ניתן להשתמש בחותמות ציפורניים ליצירת מניקור בצורה קלה מאוד. נייד : קל משקל, גודל קטן, קל לאחסון ולבצע, מתאים לבית, סלון ציפורניים ובמקומות אחרים. שקוף וברור : נייל חותמת יכול לעזור לך לראות את דפוס טוב יותר, סיליקון עוזר להרים את דפוס בקלות מהלוח. עשה זאת בעצמך : תהנה עם אמנות ציפורניים עשה זאת בעצמך. מגיע עם שני לוחות דפוס פלסטיק בדוגמת אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך. כוח ספיחה חזק : את סיליקון ראש יש כוח ספיחה חזק, אשר יכול מאוד לשחזר את דפוס וליצור עדין משטח ציפורן. קל לשימוש : ניתן להשתמש בחותמות ציפורניים ליצירת מניקור בצורה קלה מאוד. נייד : קל משקל, גודל קטן, קל לאחסון ולבצע, מתאים לבית, סלון ציפורניים ובמקומות אחרים. תכונות : שקוף וברור : נייל חותמת יכול לעזור לך לראות את דפוס טוב יותר, סיליקון עוזר להרים את דפוס בקלות מהלוח.עשה זאת בעצמך : תהנה עם אמנות ציפורניים עשה זאת בעצמך. מגיע עם שני לוחות דפוס פלסטיק בדוגמת אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך.כוח ספיחה חזק : את סיליקון ראש יש כוח ספיחה חזק, אשר יכול מאוד לשחזר את דפוס וליצור עדין משטח ציפורן.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Nail Art Stamper
Material:
Silicone
Stamp Size:
Approx. 5.5 x 4cm / 2.2 x 1.6in
Large printing size:
Approx. 7 x 5cm / 2.8 x 2in
Small print size:
Approx. 6 x 4cm / 2.4 x 1.6in
Characteristic:
A special stamper for nail art printing and image transfer. It adopts a transparent large head design. The silicone head is soft and flexible. The transfer is convenient and easy to clean. It can also be used as a French nail production.
Package List:
1 x Stamper1 x Large Stamping Plate1 x Small Stamping Plate  
Note:
Manual measurement, there will be a little error.Please note that the style of this product will be sent randomly, please make sure you don't mind before ordering.

ההצעות הטובות ביותר