• חדש
Kh66zky Crustal Change Meledmator מודל תנועה גיאוגולוגית

Kh66zky Crustal Change Meledmator מודל תנועה גיאוגולוגית

Rating 
ILS 174.79

כמות
במלאי

עשוי משרף סינטטי איכותי, יציב ולא ניתן לעיצוב המיקום של כל חלק נכון והצבע חי. המודל יכול לבטא את השינויים הדינמיים של תופעת מבנה הקיפול ומורפולוגיית פני השטח שלו המופצת על מגוון רחב של מרחב, הנוח ללמידה והבנה. מוצר זה מורכב משני חלקים, ניתן להזיז את הצד העליון, ואחרי שהוסרו הוא מראה שחיקה חזקה בגלל הכוח החיצוני, כך שהאנטיקליין יהפוך לעמק ומדרג להר. המודל מציג את ההתרחשות הראשונית של היווצרות הסלע, את היחסים החדשים והישנים בין תצורות סלע אופקיות לבין תצורות סלע. שטח הדגמת המוצר התפתח לאורך תקופה ארוכה של זמן גיאולוגי. מהשינויים בסלע ניתן לראות כי שכבת הסלע מקומטת בגלל שחול אופקי. עשוי משרף סינטטי איכותי, יציב ולא ניתן לעיצוב. המיקום של כל חלק נכון והצבע חי. המודל יכול לבטא את השינויים הדינמיים של תופעת מבנה הקיפול ומורפולוגיית פני השטח שלו המופצת על מגוון רחב של מרחב, הנוח ללמידה והבנה. מוצר זה מורכב משני חלקים, ניתן להזיז את הצד העליון, ואחרי שהוסרו הוא מראה שחיקה חזקה בגלל הכוח החיצוני, כך שהאנטיקליין יהפוך לעמק ומדרג להר. המודל מציג את ההתרחשות הראשונית של היווצרות הסלע, את היחסים החדשים והישנים בין תצורות סלע אופקיות לבין תצורות סלע. שטח הדגמת המוצר התפתח לאורך תקופה ארוכה של זמן גיאולוגי. מהשינויים בסלע ניתן לראות כי שכבת הסלע מקומטת בגלל שחול אופקי. תיאור : העולם הטבעי רחוק מחיי התלמידים בפועל, וזמן השינוי ארוך.

מאפיינים מוצהרים

Product size:
455 × 120 × 165mm
Package weight:
about 2KG
Material:
synthetic resin
Note:
Please allow little color difference due to different display or light environment.:
Because it is a manual measurement, the product size has a small range error of 0.5-1cm, please refer to the actual product, please understand.:
We have always been committed to providing the best quality products and services. Make you have the best shopping experience. Please feel free to E-MAIL us if there are any problems and questions, we will try our best to MEET YOUR SATISFACTIONS WITHIN 24 HOURS.:

ההצעות הטובות ביותר