• חדש
קלטת נייר של קראפט נייר עטיפה חומה מלאה של נייר הגנה על הסביבה קלטת אריזת אריזה אריזה 0531

קלטת נייר של קראפט נייר עטיפה חומה מלאה של נייר הגנה על הסביבה קלטת אריזת אריזה אריזה 0531

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

★ בדרך כלל אנו יכולים לראות את השימוש בקלטת נייר קראפט כדי להגן על התיבה במהלך האריזה, כדי למנוע הסרתו, ואם התיבה שהוסרה תשאיר את סימני הפירוק ★ הקלטת ניתנת למחזור ומתכללת, מה שהופך אותו לידידותי לסביבה ואלטרנטיבה ירוקה יותר לקלטות פוליפרופ/ויניל סטנדרטיות. ★ קלטת נייר קראפט, צמיגות גבוהה, אטום למים והוכחת לחות, קל לקרוע. ★ קלטת אריזת הנייר מציעה את אותה ביצועי דבק ועמידות בדמעה כמו קלטות החבילות האחרות שלנו - אידיאליות לאיטום מעטפות מרופדות, קופסאות וחבילות. ★ ניתן לאטום אותו עם נייר קראפט, וניתן להגן עליו גם מפני לחות וחרקים, לפעמים ניתן להשתמש בו כדי לסמן או לטשטש כמה סמלי תווים, ניתן לכתוב נייר קראפט עם סמן ונוח לשימוש. ★ בדרך כלל אנו יכולים לראות את השימוש בקלטת נייר קראפט כדי להגן על התיבה במהלך האריזה, כדי למנוע הסרתו, ואם התיבה שהוסרה תשאיר את סימני הפירוק. ★ הקלטת ניתנת למחזור ומתכללת, מה שהופך אותו לידידותי לסביבה ואלטרנטיבה ירוקה יותר לקלטות פוליפרופ/ויניל סטנדרטיות. ★ קלטת נייר קראפט, צמיגות גבוהה, אטום למים והוכחת לחות, קל לקרוע. ★ קלטת אריזת הנייר מציעה את אותה ביצועי דבק ועמידות בדמעה כמו קלטות החבילות האחרות שלנו - אידיאליות לאיטום מעטפות מרופדות, קופסאות וחבילות. ★ ניתן לאטום אותו עם נייר קראפט, וניתן להגן עליו גם מפני לחות וחרקים, לפעמים ניתן להשתמש בו כדי לסמן או לטשטש כמה סמלי תווים, ניתן לכתוב נייר קראפט עם סמן ונוח לשימוש.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Tape
Product category:
Kraft paper tape
Product size:
60mm X 20y (about 18.3 meters)
Product features:
durable, waterproof and moisture-proof.
★Product specifications:
5 volumes:
★NOTE:
Since we use international logistics, it usually takes 15-25 days to deliver. If you have not received it within 30 days, please contact us in time.:
If you have any questions or problems about this product, please feel free to contact us and we will deal with it as soon as possible. :

ההצעות הטובות ביותר