• חדש
שולחן עבודה רונגקי - מטאטא אבק אבק מיני - טעינה USB טעינה אלחוטית ועיצוב סיבוב 360 מעלות ואקום מיני

שולחן עבודה רונגקי - מטאטא אבק אבק מיני - טעינה USB טעינה אלחוטית ועיצוב סיבוב 360 מעלות ואקום מיני

Rating 
ILS 36.50

כמות
במלאי

✍ 【ניקוי חזק】 כף יד אלחוטית יכולה לעזור לך לתפוס במהירות ולהתמודד עם הפסולת סביבך כף יד אלחוטי זה מספק יניקה עוצמתית. ✍ 【【נייד וקומפקטי】 יש לו עיצוב זנב דגים יצירתי, לא רק מיני אלא גם קישוט שולחני. שולחן העבודה מגיע בגודל מיני כף יד, שהוא מושלם לחלוטין לניקוי פינות שקשה להגיע אליו. ✍ 【עיצוב אלחוטי הומני】】 ואקום השולחן כולל מראה שיק ייחודי ועקומות אלחוטיות אלגנטיות. זה לא רק מתאים לכף היד שלך, אלא גם מתאים לכל חלל עם סגנונות קישוט שונים. קל לשאת ולפעול אפילו בחללים צמודים. ✍ 【חומר עמיד】 שולחן העבודה זעיר ובנוי מחומר ABS חזק ואיכותי. מברשת הניילון בתחתית די חזקה ועמידה. שימוש לטווח הארוך אינו מעוות אותו בקלות או הורס אותו. ✍ 【היקף היישום】 אתה יכול בקלות להגיע לכל אחד ולשריכה. הוואקום המיני לשולחן העבודה מסיר ביעילות אבק, שאריות נייר, שיער לחיות מחמד, מוך, אפר ופירורי מזון מהשולחן, הספה או המכונית שלך. ✍ 【ניקוי חזק】 כף יד אלחוטית יכולה לעזור לך לתפוס במהירות ולהתמודד עם הפסולת סביבך. כף יד אלחוטי זה מספק יניקה עוצמתית. ✍ 【【נייד וקומפקטי】 יש לו עיצוב זנב דגים יצירתי, לא רק מיני אלא גם קישוט שולחני. שולחן העבודה מגיע בגודל מיני כף יד, שהוא מושלם לחלוטין לניקוי פינות שקשה להגיע אליו. ✍ 【עיצוב אלחוטי הומני】】 ואקום השולחן כולל מראה שיק ייחודי ועקומות אלחוטיות אלגנטיות. זה לא רק מתאים לכף היד שלך, אלא גם מתאים לכל חלל עם סגנונות קישוט שונים. קל לשאת ולפעול אפילו בחללים צמודים. ✍ 【חומר עמיד】 שולחן העבודה זעיר ובנוי מחומר ABS חזק ואיכותי. מברשת הניילון בתחתית די חזקה ועמידה. שימוש לטווח הארוך אינו מעוות אותו בקלות או הורס אותו. ✍ 【היקף היישום】 אתה יכול בקלות להגיע לכל אחד ולשריכה.

מאפיינים מוצהרים

Product size:
8.6 * 8.6 * 13.1cm/3.38 * 3.38 * 5.15in
Product weight:
145g
Product material:
ABS, nylon, electronic components
Product packaging:
color box
Power supply mode:
charging
Battery capacity:
1200mAh
Warm prompt:
The product size is measured manually, and there is a slight error, please forgive me! Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the goods. Please take the real object as the standard, thank you!
Satisfaction guarantee:
We will provide you with high-quality after-sales service. Please feel free to buy. If you have any questions, please feel free to contact us!
Product List:
mini desktop *1 :

ההצעות הטובות ביותר