• חדש
מיכלי אחסון קופסאות צביעת יהלומים 5D, כיסוי קופסאות רקמות בציור יהלום, רקמת פנים נייר לשטח משטח חדרי

מיכלי אחסון קופסאות צביעת יהלומים 5D, כיסוי קופסאות רקמות בציור יהלום, רקמת פנים נייר לשטח משטח חדרי

Rating 
ILS 16.99

כמות
במלאי

ציור יהלום DIY צעדים : 1 פתח את התיבה, סמן את הערכות אם שלמות; 2. על פי קוד הצבע, בחר צבע לצלחת; אם אתה מדביק את אותו הצבע בו זמנית, אתה יכול להגדיל את המהירות; 3. מצא את הסמלים בתמונה, הדבק מתחיל עד לסיום אותה; 4. כשאתה מסיים את זה, הניח כמה ספרים מלמעלה, תן לזה ביתר שאת. רעיון מתנה נהדר : אומנויות יהלום יהיו מתנות נפלאות למשפחה ולחברים. אנא צוין כי המסגרת אינה כלולה. ציור יהלום DIY צעדים : 1. פתח את התיבה, סמן את הערכות. כיסוי תיבת רקמות בגודל נכון : מידות הפנים כ- 5. הפתיחה הרחבה הנוספת במכסה הניתן למזוויז אמורה להקל על סגת הרקמות, בעוד שהמכסה נראה קל להסרה למילוי התיבה. מתאים לכל הגדלים המלבניים של רקמות פנים ומגבות נייר. ערכת ציור יהלומים : יהלומים נוצצים, מימד שלישי חזק; התאמת צבע מושלמת, ציור יהלום תמונה מלאה. שימוש רב : מתאים לסלון, חדר שינה, משרד, מכונית, מסעדה להחזקת רקמות. ציור יהלום DIY צעדים : 1. פתח את התיבה, סמן את הערכות אם שלמות; 2. על פי קוד הצבע, בחר צבע לצלחת; אם אתה מדביק את אותו הצבע בו זמנית, אתה יכול להגדיל את המהירות; 3. מצא את הסמלים בתמונה, הדבק מתחיל עד לסיום אותה; 4. כשאתה מסיים את זה, הניח כמה ספרים מלמעלה, תן לזה ביתר שאת. רעיון מתנה נהדר : אומנויות יהלום יהיו מתנות נפלאות למשפחה ולחברים. אנא צוין כי המסגרת אינה כלולה. ציור יהלום DIY צעדים : 1. פתח את התיבה, סמן את הערכות. כיסוי תיבת רקמות בגודל נכון : מידות הפנים כ- 5. הפתיחה הרחבה הנוספת במכסה הניתן למזוויז אמורה להקל על סגת הרקמות, בעוד שהמכסה נראה קל להסרה למילוי התיבה.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic
Size:
Length 14.5 * width 10.5 * height 7.7cm/5.7*4.13*3.03in
Color:
Multicolor
Preventive measures of DIY diamond painting:
1. Refer to the previous operation steps.:
2. If you don't know what the color, please refer to the color chart.:
Tips:
This is DIY diamond painting. It's not finished. You need to do it yourself.:
Feature:
DIY painting, originality, painting and resin sequins, the resin sequins dazzling, unique luster, shining light, is the most popular DIY jewelry at present.:
Colorful diamond painting decorate your home.:
Perfectly decorate your living room or bedroom to match and create the different styles, we are sure that you will like it. :

ההצעות הטובות ביותר